Frans schreef:
3 intrigerende foto's. Mooie z/w
Dankjewel!!
Jovas schreef:
De eerste en de tweede vind ik super, vooral de eerste.
De derde valt een beetje uit de boot bij deze 2.
Thanks, en jeps de 3e hoort er ook niet bij

Andere serie!
momentum60 schreef:
1 en 3 spreken mij wel aan...
foto 1 lekker sterk contrast en een verbaasde uitdrukking...Hand rechts weet ik nog niet of die mij stoort.
foto 2 zou je misschien nog wat kunnen bewerken en wat storende dingen weghalen; of misschien wat hi key door alleen het gezicht te laten zien....
foto 3 heeft een fraai verloop van rechts naar links met de juiste uitdrukking. Wat storende dingen wegclonen op de achtergrond misschien....
en dan bedoel ik zoiets bij foto 2

Dankjewel! Bij foto 2 en 3 inderdaad de achtergrond nog wat rustiger, lijkt me ook een stuk mooier! En de bewerking..daar kan ik zeker wat mee! Ga er zelf ook nog even mee aan de slag! Heel tof!
Byangel schreef:
Hele leuke foto's...lekker puur! Vooral nummer 3 vind ik mooi

Thanks!
mrJanneman schreef:
Die derde vind ik een prachtfoto.
Lekkere wilde haren en rust in het gezicht.
Arm ook mooi in pose gebracht
Dankje! Wat leuk al die reacties!
Vin1 schreef:
Ik vind de eerste wel wat hebben, maar dan jammer van het handje die net in het beeld zit.
De tweede vind ik niet zo. De hoek van waar je gefotografeerd hebt, werkt voor mij niet zo.
Ik kijk nu tegen oogleden aan en ik had liever ogen gezien.
Van de derder ben ik ook niet zo weg. De haren zijn een beetje wild en de arm in beeld vind ik ook niet zo lekker kijken.
Ik heb mischien wel een idee voor de eerste foto. Haal daar eens de rechterhelft af, dus het hoofdje precies door de midden. volgens mij wordt de foto dan veel specialer en doordringender. Is maar een idee natuurlijk

Jammer dat je dat vind! Ik vond bij de tweede, de oogleden naar beneden juist een heel knus beeld geven. Een beetje verlegen. Bedankt voor de tip! Ga ik even uitproberen!