jumper schreef:
koen1950 schreef:
ik vind die foto,s prachtig en de kleur heel mooi zacht , ik heb nog nooit zo een doodskleur gezien hoor , ik denk dat je eens je beeldscherm moet calibreren , kan zijn dat het beetje te flets staat , ik zeg wel het kan he ,
Mijn scherm is nieuw en wordt konstant gecalibreerd.
denjazzer schreef:
nie te doen

Cross procecing is:overdreven kleurcontrasten, opgeblazen hooglichten en een surrealistische bijsmaak
Dan mag je verwachten dat de reakties van mensen ook in verhouding zijn.
Als je dan nog eens gaat vragen wat ik wil zeggen met mijn eerste comment, ook al is dat voor mij duidelijk genoeg, dan moet ik nog een extremer antwoord geven.
Ik heb mijn gevoel dat ik had bij deze foto op tafel gegooid.
Iemand anders heeft het op een wat subtielere manier gezegd
Mensen hebben mij een bericht gestuurd waaruit ik kon verstaan dat ze mijn mening delen.
Maar ik ben er zeker van dat er veel mensen het gewoon niet hebben durven of willen zeggen.
Deze extreme bewerkingen op foto's met kleine kinderen is steeds gevaarlijk.
Een klein kind leent zich niet voor deze extreme bewerkingen. Een kind is daar te kwetsbaar voor.
Op zulke situaties werkt een kind als vergrotingsfactor. Bij een klein kind lijkt alles vele erger Een volwassen mens horen roepen om dat hij in problemen zit, klinkt erg. Maar als een kind weent of roept wegens problemen dan komt het moeder of vader gevoel boven en dat is veel intenser dan voor een volwassen in nood
Er zullen zich altijd mensen door gekwetst voelen bij het zien van deze foto's.
Wat het gebruik van de smiley's betreft, ben ik van mening, dat wanneer ze worden aangeboden dat we die dan toch mogen gebruiken om een bepaald gevoel weer te geven.
Als er zo'n hevige reaktie's op komen, waarom worden ze dan aangeboden, verwijder ze dan uit de lijst.
Een overgeef smiley kun je nooit positief gebruiken.
Ik zou tevreden zijn met zulke reakti's op mijn foto's. dat is een teken dat ze iets losweken bij de mensen.
Jumper BB