F1: Mooi! En stoer! Van mij had de groothoek ietsiepietsie minder gemogen, vind de voet wel heel prominent in beeld. nu. Het goeie is wel weer dat het gezicht is uitgelicht, en de voet juist wat donkerder is. Om de puntjes op de i te zetten zou ik de vouwen in de bekleding van het bankje nog even wegshoppen, evenals de vlekjes op het pootje en ook het zwarte puntje op de grond. Ook zit er een piepklein puntje op haar pak op haar heup.
F2: Knap, maar even een paar kleine puntjes: haar kraag is net gecroppend of valt buiten de foto, vind ik jammer. Ik denk dat je een volgende keer moet kijken of je het puntje van haar neus binnen de wang kan laten vallen als je begrijpt wat ik bedoel. Op deze manier zie je ook net een tikje meer van het achterste oog. Heb het idee dat verhoging van het contrast ook de foto nog wat sterker maakt. Verder lekker kekke plaat!
F3: Heel mooi! Hier zie je goed hoe mooi deze vrouw is. Haar voor haar ogen kan je betwisten, ik denk dat je het opzettelijk zo hebt gedaan, en storend is het ook niet. Persoonlijk hou ik alleen meer van zonder haren in de ogen op dit soort foto's (maarja dat ben ik dus trek je daar vooral niks van aan

). Ik vind de zachte uitvoering heel mooi.
Van de 3 foto's vind ik nr 3 het mooist!
Veel commentaar misschien, en uiteraard hoef je het er helemaal niet mee eens te zijn! Het is in ieder geval opbouwend bedoelt

. Ik vind verder dat jij goed bezig bent en ook altijd weer wat uitdagends doet.