Het is 19 jul 2025 18:17

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur steppen tegen kanker training
 steppen tegen kanker training
BerichtGeplaatst: 17 jan 2010 12:12 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik heb gisteren een vermoeiende shoot gehad. Ik heb getracht om 50 steppers te volgens op een tocht van 10 20 of 40km en deze alleen vast te leggen. Dit hield in dat ik als een gek overal tussen door gecrosst heb in mijn auto. Het was vermoeiend, maar voor het goede doel maakt dat weinig uit.

Deze steppers zijn een deel van een grotere groep die in August de alpe d Huez gaan beklimmen. Ik zal er dan natuurlijk weer bij zijn om foto's te maken. Ze gaan dat bergje op (record is nu 1 uur en 53 minuten) om net als voorgaande jaren een groot bedrag bij elkaar te steppen, wat wordt geschonken aan een onderzoek naar hersentumoren. Dit omdat de genezingskans van 0,3% echt snel omhoog moet.

Deze foto heb ik gemaakt voor de krant, dus mochten jullie deze foto ergens tegen komen dan hoor ik het heel graag, het zou mijn eerste publi worden.

Fotografie
Er mag natuurlijk altijd gesponser worden. Dit kan op www.steppentegenkanker.nl , dit kunnen jullie algemeen doen. Maar ook op naam van eelko L'Abee. Dit is mijn broer die mee stept, en die nog flink wat geld moet binnen halen! Door de vele tijd die hij kwijt is aan promotie werkzaamheden voor de stichting heeft nog weinig tijd om geld binnen te halen voor zichzelf! Dus steun hem gerust!

Ondanks mijn lange verhaal mag er natuurlijk op de foto gereageerd worden. Ik wilde dit eigenlijk buiten doen. Maar omdat Robbert schoemacher (de middelste) ziek was hebben we het op zijn verzoek binnen gedaan. Dus aan de achtergrond kon ik weinig doen! Al heb ik er wel voor gekozen wat mensen er bij te zetten. Zodat dat het idee geeft dat het heel druk is. En dat je er bij zou moeten zijn!

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
BerichtGeplaatst: 17 jan 2010 20:38 
Lid
Fotografie

Is het zo slecht? Of is mijn verhaal te lang?

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 17 jan 2010 21:42 
Lid

Dat klinkt inderdaad als een vermoeiende shot. Voor een krant is dit denk ik een goed bruikbare foto. Achtergrond zou ik normaal gesproken te druk vinden, maar hier laat het goed zien dat het om een grote groep steppers gaat die allemaal druk zijn om van de actie een groot succes te maken.
Misschien ook een idee om deze foto bij de categorie sport te plaatsen.

BerichtGeplaatst: 17 jan 2010 22:25 
Lid
Fotografie

Daar twijfelde ik over maar er wordt niet gesport!

BerichtGeplaatst: 17 jan 2010 22:40 
Lid
Fotografie

Voor de krant als registratie zeker een goede plaat ! twijfel wat over de "vlag" links-boven, maar ik vind hem zoals gezegd voor de krant zeker niet onverdienstelijk !
Je ziet zoals sarahm ook zegt duidelijk wat hier speelde, en door het gedraaide wiel ook waarvoor.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
BerichtGeplaatst: 18 jan 2010 11:11 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Als registrerende foto (voor de krant dus), een prima beeld. Fototechnisch vind ik hem niet zo heel spannend en zelfs een beetje slordig (stukje van het wiel dat mist, de mensen die achter de drie hoofdrolspelers staan en de wat rommelige achtergrond).

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
BerichtGeplaatst: 18 jan 2010 11:47 
Lid
Fotografie

Dankje
Stukje wiel ben ik met je eens. De mensen daar achter was de vraag van de stichting. Het idee moest zijn dat het heel druk was. Ik wilde dit zelfde dus eigenlijk voor aan de start doen, dan stond iedereen met step klaar. Maar Robbert Schoemacher was behoorlijk ziek, en wilde dus liever binnen blijven. Dus ik kan met je mee gaan, maar de mogelijkheden waren er niet!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp