Ik heb gisteren een vermoeiende shoot gehad. Ik heb getracht om 50 steppers te volgens op een tocht van 10 20 of 40km en deze alleen vast te leggen. Dit hield in dat ik als een gek overal tussen door gecrosst heb in mijn auto. Het was vermoeiend, maar voor het goede doel maakt dat weinig uit.
Deze steppers zijn een deel van een grotere groep die in August de alpe d Huez gaan beklimmen. Ik zal er dan natuurlijk weer bij zijn om foto's te maken. Ze gaan dat bergje op (record is nu 1 uur en 53 minuten) om net als voorgaande jaren een groot bedrag bij elkaar te steppen, wat wordt geschonken aan een onderzoek naar hersentumoren. Dit omdat de genezingskans van 0,3% echt snel omhoog moet.
Deze foto heb ik gemaakt voor de krant, dus mochten jullie deze foto ergens tegen komen dan hoor ik het heel graag, het zou mijn eerste publi worden.

Er mag natuurlijk altijd gesponser worden. Dit kan op
www.steppentegenkanker.nl , dit kunnen jullie algemeen doen. Maar ook op naam van eelko L'Abee. Dit is mijn broer die mee stept, en die nog flink wat geld moet binnen halen! Door de vele tijd die hij kwijt is aan promotie werkzaamheden voor de stichting heeft nog weinig tijd om geld binnen te halen voor zichzelf! Dus steun hem gerust!
Ondanks mijn lange verhaal mag er natuurlijk op de foto gereageerd worden. Ik wilde dit eigenlijk buiten doen. Maar omdat Robbert schoemacher (de middelste) ziek was hebben we het op zijn verzoek binnen gedaan. Dus aan de achtergrond kon ik weinig doen! Al heb ik er wel voor gekozen wat mensen er bij te zetten. Zodat dat het idee geeft dat het heel druk is. En dat je er bij zou moeten zijn!