Thx voor jullie reacties

Door steeds de twee zangeressen op de voorgrond te zetten heb ik getracht dat dat de personen waren waar het om zou moeten gaan. Als ik de zangeressen steeds naar achteren had geplaatst was dat effect minder geworden.
Bandleden allemaal hun instrument laten vast houden had natuurlijk ook gekund maar persoonlijk vind ik dat een beetje voor de hand liggend. De drummer wat stokjes in de hand of een trommeltje vind ik een beetje flauw staan.
Anders wordt het als het er uit gaat zien als of ze een openlucht concert in een straat aan het geven zijn met speakerboxen en een compleet drumstel. Dat vind ik dan weer beter staan.
Opmerking over de tattoo kan ik helaas niets mee.
5 kan ik mij helemaal indenken dat er gedacht wordt van "wat gebeurd hier allemaal?" en dat was ook mijn bedoeling

Gewoon lekker maf en het slaat allemaal nergens op maar er gebeurd iets voor de kijker en daar ging het mij om.
6 en 7 lijkt mij wel duidelijk om wie het gaan en de mannelijke bandleden zijn zeker geen homo

Ik had de mannen ook quasi interessant in de lucht kunnen laten kijken maar ik zag ineens dit tafereel en vond het weer eens wat anders.
In het begin was het wat onwenig maar later kregen ze de smaak te pakken.