Het is 28 jul 2025 18:49

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Amanda
 Amanda
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 10:49 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Afgelopen weekend een leuke shoot gehad met Amanda. Waren nabij Son (Eindhoven) naar een mooi stukje natuur gegaan om wat te experimenteren met flitslicht op locatie. De opzet was 'day to night' fotografie. Ofwel meer licht op het model dan er omgevingslicht is. (Viel niet mee op uitgerekend dan een hele zonnige dag......) Maar kon toch een verschil van 1 a 2 stops bereiken. Volgende keer meer vermogen meenemen aan flitslicht.

Onderstaand 2 afbeeldingen uit deze reeks. Het enige wat er gebeurd is in photoshop is het juiste kleurprofiel toegewezen (colorchecker.... echt een aanrader) en een kleine softing op het model.

Wil graag grotere uploads doen, maar aangezien ik een deeplink maak naar Zoom is dat niet mogelijk. En gewoon uploaden kan hier niet. (Alleen bij week/maand foto.)

Fotografie

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Share on FacebookShare on Twitter 
 Amanda
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 11:36 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Beetje klein voor een beoordeling!
Maar wat ik kan zien is dat je tweede plaat erg mooi zou kunnen zijn
Eerste plaat zo in die boom nee dat smaakt mij niet. Ik zou hier meer van de boom willen zien compositie klop ook niet.

Amanda
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 11:44 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Ook al is de 2e erg klein, ik kan toch zien dat het een mooie is. :up
1e doet me minder...

Amanda
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 11:59 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
ik lees nu je bovenstaande over groter plaatsen, dan zou ik toch een andere weg gaan proberen, als je de moeite niet neemt, om hier aan de gewenste grootte te voldoen ga ik dit topic sluiten
en kan dus ook niet geplaatst worden in de week of maandfoto

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen