Iedereen bedankt voor jullie reactie! Leuk een TC.
mrJanneman schreef:
Ik vind hem eigenlijk niet mooi ondanks de lovende woorden hiervoor.
Het koppie wel mooi scherp maar de omgeving vind ik te storend. Enerzijds door drukte en anderzijds door felheid.
De ogen komen niet mooi uit. De open mond met uitgestoken tong vind ik niet mooi. Het lijnenspel is er niet mooi uitgekomen en is te vaag.
Dat anderen het een mooie plaat vinden is alleen maar mooi en zo kun je zien dat er heel meningen zijn. en daarom ook een Feli.
Ook bedankt voor je reactie. Je punt over de achtergrond is duidelijk. Wellicht kun je toelichten waarom de ogen naar jou mening niet mooi uit komen? Ik heb de dof extreem geminimaliseerd om de nadruk nog meer op de ogen te leggen. Haar donkere wimpers steken extra af doordat ze nat zijn. Dit komt niet helemaal over begrijp ik?
De tong uit de mond vind ik ook vaak niet fraai, maar vind het zelf in deze plaat de "dikke waterpret" factor versterken.
iig bedankt voor jou mening en bedankt voor je feli!
flipjetiel44 schreef:
ik ben het met Janneman wel eens, zo een topper is het niet En zeker geen TC.
De voorkant is uitgebeten, het handje is onscherp,weinig tekening in het kind.
Eigenlijk gewoon een gewone flitsfoto voor het album, maar goed, zo als vermeld de auteur was redelijk zenuwachtig, dus kunnen we volgende keer een betere foto verwachten.
flipje
deze keer mbnder mildFlipje over jou reactie heb ik eerst maar eens even nagedacht voordat ik hierop reageerde.
Natuurlijk kun je de foto niet mooi vinden, dat respecteer ik. Echter voordat je je aansluit bij voorgangers en een ongenuanceerde mening plaatst die overigens kant nog wal raakt zou je je in de toekomst toch nog eens moeten bedenken.
Reacties als "handje niet scherp", "flitsfoto", "albumfoto" getuigen mijn inziens van weinig fotografisch inzicht. Goede foto of niet daar mag een ieder natuurlijk zijn mening over hebben. Hier kan ik alleen maar een beetje om laggen.