Bedankt voor de reacties! De inkijk is idd iets waar met name de moeder ook over getwijfeld heeft qua geschiktheid voor het internet. Ze is toen op aanraden van haar moeder gaan kijken op het internet naar andere babyfoto's en wat daar op te zien is. Ze kwam er achter dat het bij Eva eigenlijk nog best meevalt met wat er te zien is in vergelijk met sommige (veel!) andere foto's en heeft besloten dat ik de foto mag plaatsen. Zelf vind ze de foto ook heel mooi en dat is natuurlijk het belangrijkste.
Natuurlijk had ik liever geen genitaliën zichtbaar op de foto gehad, dat spreekt voor zich. Alleen was het heel moeilijk om dat voor elkaar te krijgen. Ik heb er 1 uit een serie met meerdere foto's waar ze net haar beentje wat anders heeft, zodat er niets te zien valt. Deze foto is verder alleen minder leuk en daar haar beentje houden, vond Eva duidelijk geen goed idee. En zo'n kleine meid kan je idd nog niet echt sturen.
Uiteindelijk ben ik zelf best wel tevreden en vind ik de ASP van Flashplash en jullie andere leuke reacties vind ik erg mooie complimenten, thanx!

@ Evaatje: ik zal je complimenten ten aanzien van je naamgenootje aan de moeder doorgeven. Dat zal ze zeker leuk vinden om te horen.