Ik ga vanaf achteren naar voren de foto's bespreken; de mooiste staan achteraan :
F8 : zeer mooie look; prachtige pose, sensueel en toch netjes; ge moet hem wel iets meer horizontaal zetten op de hor loopplank; die 3 witte paaltjes aan haar voet zou ik kleurveranderen in PS groen bvb,
F7 : prachtige pose, elegant, mooie dieptewerking in de foto; compo mag voor mij hier centraal
F6 : mooie L-compo; wit haarstrik is mooi bij deze reeks; ik zou hem wel croppen aan de kuiten en links ook iets (omdat door natuurfenomeen de voeten zijn afgesneden)
F5 : prachtige foto; wel zou ik hem recht zetten op de rechtse paal;
Haar rechtse hand had op haar dijbeen mogen liggen
F4 : Mooi portret; maar bij zo'n dichtbij opname zou ik hier zeggen, halsketting maakt het te druk (heeft al een drukke print van het kleed); het gezicht selecteren, ietsjes rood wegnemen, en ietsjes bluren
F3 : juist hetzelfde als bij f4; de lichtvlek op haar lip zou ik bijclonen
F2 : kijk...hier zit ze in een drukke omgeving, al die balken plus een druk kleed....dus ; halsketting uit, witte armband uit, oorbellen uit; horloge uit; plus bewerken zoals bij f4
F1 : idem als f2 : maar zeer mooie pose; toch had haar liever wat minder oogwit gezien.
Ik vind deze reeks toch beter als vorige reeks

Ge ziet de wind in haar haren wat het waarschijnlijk onmogelijk maakte om een reflectiescherm op een statief te zetten; een reflectiescherm had hier anders veel verbetering in gebracht