Ik heb wel een paar puntjes opbouwende kritiek, ik hoop dat je er iets mee kan.
1) De foto's ogen erg onrustig omdat de achtergrond erg dominant aanwezig is. Het gaat om de engel...daar wil je de scherpte en het licht op hebben. Door te kiezen voor een diafragma van f/5.6 en groter (f/7.1) en je model dichtbij de "'achtergrond" te plaatsen, creeer je een flinke DOF (scherptediepte) waardoor een groot deel op de foto scherp is. Ik zou hier gerust naar f/2.8 (liefst nog groter diafragma f/1.8) zakken, waardoor alleen de belangrijk details van je model scherp zijn en de omgeving is vervaagd.
2) Je gebruikt een belichtingsmethode pattern...dat is een meerpuntsmeting. Je fototoestel meet verschillende lichtpunten en zorgt ervoor dat de foto "overall"goed belicht is. Dit kan in bepaalde gevallen heen mooi en handig zijn (wordt veel in natuurfotografie gebruikt) Hier, om sfeer te creeeren, zou ik het licht vooral op de engel willen zien, de omgeving mag best donkerder (zoals bij foto 5 en 6) Dan kun je beter kiezen voor spotmeting, waarbij het licht gemeten wordt op het deel wat je scherp stelt.
3) Ik zie in de exif dat je in de S-mode (shutterpriority) fotografeert. Alle sluitertijden zijn 1/125e. Mag ik je vragen waarom je dat doet? In sport-of nachtfotografie kan ik me er iets bij voorstellen...maar bij portretten loopt bij mij de sluitertijd regelmatig op tot 1/2000e of meer. (in de zomer) Ik zou voor portretten kiezen voor de A-mode, want met je diafragmastand creeer je voor een groot deel de sfeer van de foto. Als je sluitertijd te lang wordt, schroef je je ISO wat op (ik zie nu dat je hier geflitst hebt...dan zou ik eerder voor de M-modus kiezen)
4) Begeleid je model. Vertel haar goed wat je wilt bereiken en wat je van haar verwacht. Help haar terwijl je door je lens kijkt. Ze staat er nu wat ongemakkelijk bij. Ik zou bij engelenshoots sowieso oogcontact met de fotograaf vermijden, dat past niet in deze setting. Vraag aan je model of ze omhoog wil staren en aan een mooi moment wil denken. Stel haar op haar gemak door ook af en toe even wat gekkigheid uit te halen. Werkt altijd wel ontspannend, zeker bij "onervaren" modellen. DAT is echt de taak van de fotograaf.
Na al deze puntjes wil ik wel zeggen: tof idee, maar bedenk voor een shoot wat en hoe je met de foto wilt bereiken. Succes!
Btw...foto nr 5 vind ik erg mooi!