Het is 05 aug 2025 17:19

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur I breathe music.
 I breathe music.
BerichtGeplaatst: 15 aug 2011 17:55 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Mijn eerste beoordelingstopic! Ik heb wat foto's gemaakt van mijn vriend die er eigenlijk helemaal geen zin in had, haha. Ik ben wel tevreden met het resultaat en persoonlijk is de eerste mijn favoriet. Kom maar op met de feedback, maar please be gentle! Ben ook maar net een maand bezig met een spiegelreflex! Heb ook een beetje rondgespeeld met de edits. Heb gewoon gedaan wat ik het best bij het beeld vond passen!

Foto 1.
Fotografie

Foto 2.
Fotografie

Foto 3.
Fotografie

Foto 4.
Fotografie

Hopelijk heb ik geen regels overschreden, anders lees ik het wel!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 I breathe music.
BerichtGeplaatst: 15 aug 2011 17:56 
Lid
Fotografie

Ik krijg ze maar niet kleiner! Please help! Heb ze in Photobucket resized en als ik de afbeelding open in een ander venster, dan zijn ze opeens kleiner. Grrr!

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 I breathe music.
BerichtGeplaatst: 15 aug 2011 19:10 
Lid

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
De eerste,vind ik ook het beste zover ik dat kan beoordelen.Wel jammer van dat uitgebeten stuk op zijn rechter mouw daar viel net nog wat zonlicht op.Even bdsizer gratis downloaden kan je goed mee verkleinen.

Profiel op dit foto forum
 I breathe music.
BerichtGeplaatst: 15 aug 2011 20:16 
Lid
Fotografie

Hallo, bedankt voor de feedback en de verwelkoming!

Ik moet zeggen, wat een kritiekpuntjes! haha. Niet dat ik dat niet aan zag komen of course.

Ik ben in heel veel punten het eens en ik weet ook waar mijn verbeterpunten liggen alleen vind ik op foto 3 de kleuren juist heel mooi en ik heb die ook zo gemaakt in een bewerkingsprogramma. Ik zet mijn ZW bewerking in Window Live Photo Gallery. Ik weet het, ik ga voortaan aan de slag met Photoshop haha.

Verder stond mijn witbalans op bewolkt met een wat koele toning en volgens mij werk ik in jpg? Ik ben ook op alle termen nog niet zo ervaren. Over het extra contrast en foto 4 ben ik het in ieder geval helemaal eens!

Dankuwel in ieder geval! Ik wil heel graag meer leren!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp