Het is alweer even geleden dat ik Django gefotografeerd heb. Hij was net 1 dag oud en de kersverse ouders moesten nog helemaal wennen. Vooral de moeder was behoorlijk moe van de bevalling. Dat zorgde ervoor dat de foto ook iets anders gemaakt moesten worden dan gepland. Ik hoop dat jullie het toch wat vinden.
Foto 1 heeft wat weinig contrast naar mijn smaak, maar dit was wat de ouders wilden (en de klant is koning):

Foto 2 is meer naar mijn eigen smaak, maar ik wil heel graag weten welke jullie beter (of minder slecht

) vinden:

Foto 3 is een heel andere van Django, we waren eigenlijk al klaar met de shoot en het manneke was zo moe dat hij gelijk in slaap viel. En wat doe je dan als fotograaf...? Je maakt nog snel een laatste foto, zodat de ouders nog wat extra keus hebben.

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat ik het gezichtje van Django niet bewerkt hebt. Er zitten de nodige krasjes op, maar dat is nu eenmaal hoe zo'n koter eruit ziet als hij net geboren is en nog niet geleerd heeft dat hij op moet letten voor zijn nagels. Ik houd zelf wel van een vrij natuurlijke look en de ouders gelukkig ook.