1: Onscherp op je onderwerp, en de kleuren lijken me ook niet helemaal in orde. Waarschijnlijk heb je in RAW gefotografeerd, dan moet je nog even de moeite nemen dat recht te trekken. Ik denk trouwens dat je die bruine strook bovenaan wel btere weg kunt croppen. Zelf zou ik ook de huid van de bruid lichtjes bewerken zodat ze er wat fleurige op staat.

2: jammer dat je niet hebt gespeeld met scherptediepte. De huizen erachter zouden mooi in de onscherpte verdwenen moeten zijn. Verder kan ik begrijpen dat het paar naar een overleden familielid op begraafplaats wil op zo'n dag, ik heb dat ook al meegemaakt. Maar om ze dan in deze houding, en lachend daar zo bij de steen op de foto te zetten...

Zou daar een iets sfeervollere oplossing voor hebben gekozen.
3: Leuk idee, maar ook hier denk ik dan: waarom die huizen op de achtergrond er scherp op? Zou ook liever een liggend formaat hebben gezien hier denk ik.
4. Vind ik vreemd, met de handen van de bruidegom zo.
5. Beter dan de voorgaande, maar niet echt een leuke fotogenieke plek.
6. Je idee is leuk, het paar staat ook goed. Maar het paar is onscherp, en de huizen op achtergrond scherp.
Nu hoop ik dat je t niet opvat als flauw doen van mijn kant, maar ik hoop echt dat je niet de 'hoofd'fotograaf was, en dat er nog iemand met kennis van zaken bij was.
Het is te zien dat je nog een heleboel moet leren voor je aan dit soort dingen toe bent vind ik.
Je moet je onderwerp scherp kunnen krijgen, goede composities kunnen maken, met scherpte en onscherpte kunnen spelen en dan dit alles zonder er al te veel bij na te hoeven denken.
Uiteindelijk moet je in de nabewerking kleuren, contrast en licht etc mooi kunnen bijwerken.
In deze serie laat je wat mij betreft zien dat je dat nog niet lukt, er nog niet aan toe bent.
Dat is niet erg, helemaal niet, iedereen moet leren.
Maar ik vind dat je daarmee niet in je eentje (bruids) reportages moet gaan maken.