Hmmmz apart, maar zeker mooi!
#1,.. is voor mij de minste gelijk,. hier mis ik toch iets,. wellicht iets in haar handen oid,.. kan er niet precies m'n vinger opleggen
#2 Opzich fraai, maar omdat je in de serie vrij radicaal aan het croppen bent zou ik deze ook zo behandelen,.. Wellicht dat de handen eraf en dan vlak langs haar arm een mooie passende crop zou geven

Is voor mij de absolute Topper !!!!!! :up heerlijk tegen alle "regels" in,.. Erg Fraai

#4 zijn blaadje

Leuk als invulling in de serie, wat zeker een toevoeging is wanneer je gaat printen oid, maar opzichzelf zou hij wegvallen ben ik bang.
#5 Komt net na #3,... Super crop !! Voor de rest,. zie onder aan deze post.
#6 Apart, maar zou ietsie minder centraal mogen van mij.
#7 Mooie foto, maar zoals je zelf ook aangeeft valt hij imo ook buiten de serie door de crop.
Ik moet er wel bij zeggen dat je goed op moet passen met je licht. In bvb #2 heb je erg veel "losse" schaduwen in het gezicht.
+ Je zit op veel foto erg op het randje met je hooglichten,... hier en daar een beetje is imo geen probleem,.. maar in bvb #5 is het zelfs voor mij teveel,.. je verliest daat teveel detail in de jurk,... Terwijl het potentieel wel Dé foto uit je serie kan zijn denk ik;)