Ik heb een aantal vragen voor je voodat ik jouw vraag goed kan beantwoorden

Heb je de fotocamera op de automaat staan of fotografeer je in de standen waar je zelf bepaalde zaken kunt instellen zoals bijvoorbeeld het diafragma?
Als je de exif (sluitertijd/diafragma/iso) erbij kunt plaatsen dan kan ik eens kijken waar de ruis vandaan komt. Je kan dit zien door op de originele foto met de rechtermuisknop te klikken.
Fotografeer je de foto en zijn deze dan in RAW of in JPG?
Bewerk je de foto's voordat je ze hier plaatst?
Als je in RAW fotografeert heb je altijd een beetje ruis in de foto, dit haal je in de nabewerking er dan uit. Hoe hoger je ISO waarde, hoe meer ruis je in de foto krijgt en hoe meer je moet bewerken. Er wordt aangeraden om de ISO zo laag mogelijk te houden dan krijg je de mooiste foto's. In sommige gevallen moet je wel een hoge ISO gebruiken (donkere kerk bijvoorbeeld), wil je nog scherpe foto's krijgen. Het is dus een beetje afwegen van de omstandigheden.
Ik zie nu dat je nog meer foto's hebt geplaatst. De volgende keer kun je beter alle foto's in een keer posten en niet je post naderhand nog aanpassen. Dat maakt het reageren wat makkelijker

Je geeft aan dat je leuke foto's wil maken, dat je zeer zeker gelukt.
F2: Leuke pose, het zonlicht bijt helaas het haar aan de linkerkant uit, dat is wel jammer.
F3: Leuk idee om je neefje in de bladeren te laten liggen, helaas is deze foto niet scherp.
F4: is leuk en zwart/wit omzetting doet deze foto wel goed.
F5: Leuke pose, was nog leuker geweest als je nichtje ook naar de camera zou kijken, ook zou ik haar elleboog er helemaal opgenomen hebben.
F6: Heel leuk, helaas ligt de scherpte op de stenen rechts van je nichtje en niet op haar ogen.
F7: Schattige pose, foto is iets overbelicht.
Ik zou overigens geen logo in de foto's plaatsen, dat doet echt afbreuk aan de foto's.
Zie trouwens dat je 15 jaar bent, als ik je overval met bovenstaande vragen moet je het ook eerlijk zeggen