Bedankt voor jullie reacties tot zover

De lantaarnpaal vond ik een geschikt object om er tegen aan te leunen of er aan te gaan zwaaien.
Wat kan je nog meer met een paal doen?
Paaldansen had ik ook nog in gedachte maar dat gaat een beetje moeilijk met een bruidsjurk waar een hoepel in zit.
Dat de paal niet recht staat komt denk ik door de gemeente Kijkduin die hem niet waterpas heeft geplaatst. Als ik de paal recht ga zetten dan komt de horizonlijn en rechts die huisjes scheef te staan.
1 zie ik geen overbelichting en is ook nauwelijks meetbaar.
2 bloem achter de bruid heb ik bewust zo gedaan omdat ik haar anders tegen een schoorsteen had moeten zetten. Dan maar een bloem als achtergrond en vond het rood ook weer mooi terug keren met de riem die ze aan heeft. Haar linkeroog lijkt niet scherp. Geen idee wat dat is.
4 horizon zo scheef is weer eens wat anders en vind ik wel kunnen bij iets geks, vrolijks oid..
Een bruiloft is tenslotte een vrolijke boel?
En ik lees dat ze een kleed aan heeft. Wordt hier dan de bruidsjurk of de sluier bedoeld?
Een kleed trek je aan voor de kachel als het koud is?
5 heb ik ook in een schuine variant en hier heb ik niet het idee dat ik een of ander euvel heb opgelost.
6 dat de kleuren er "serieus" naast zitten kan wel kloppen. Het is daar een donkere groene bosrijke omgeving en dan kan het zijn dat er wat groen op de bruidsjurk (kleed?) reflecteert. Ik vind het eigenlijk wel mee vallen en ik kan mij daar totaal niet aan storen. Als de huid maar niet groen is.
Pose en uitsnede is weer eens wat anders.
7 Het woord "Ploertig" komt bij mij als zeer beledigend over.
Heb ook de letterlijke betekenis opgezocht en dat betekend onder andere ook "ontrouw".
Hoe toepasselijk kan je het maken met bepaalde woordkeuzes.
Ik vind het "stoer" en vind het hier in ieder geval uitstekend bij passen en is weer eens wat anders dan gewoonlijk. Ook hiervan heb ik de "nette zoals het hoort" plaatjes geschoten.
8 is gebaseerd op aannames en verzadiging en contrast is een kwestie van smaak.
Haar been rust op een soort leuning en ze staat er relax bij.
En ook hier zit er inderdaad een wat rode gloed onder in haar bruidsjurk en dat zal wel door de bruine planken komen waar ze op staat of ook gedeeltlijk door de zon. Ik kan mij daar niet aan storen en dat was daar ook zo die reflectie dus laat ik het ook zo. De huidskleur is goed.
Nu weet ik ook dat je met het woord "Kleedje" de bruidsjurk mee bedoeld.
Zeggen ze daar waar jij woont "Kleedje" tegen een bruidsjurk?
Ga je een "Kleedje" kopen als toekomstige bruid bij een bruidsmodewinkel?
Verder ziet het er misschien "alternatief" uit, ik noem het anders en ik ben ook steeds op zoek naar iets anders. Ik heb ook de traditionele "nette zoals het hoort" plaatjes gemaakt maar die wilde ik jullie juist onthouden behalve dan met 1 en 8