Het is 27 aug 2025 22:34

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Eerste strobist beeld, Manuela tbv site
 Eerste strobist beeld, Manuela tbv site
BerichtGeplaatst: 02 jul 2012 08:17 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Hallo allen,

Dit is mijn eerste post hier.
Even kort voorstellen:
Ik heet Mark, ben 33 jaar en prepress manager bij een drukkerij in Diemen.
Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de product en packshot fotografie binnen dit bedrijf.

Sinds kort heb ik me privé toegelegd op strobist fotografie, en dit is het eerste beeld wat ik in ga zetten op de site van m'n vriendin. Vandaar ook dit formaat :-)

Ik heb een Canon 550D, diverse Canon lenzen, en Yungnuo YN 560-II flitsers met Cactus V5 ontspanners.

Graag hoor ik jullie opbouwende kritiek om mijn niveau omhoog te krijgen. Thanks alvast.

Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2012 09:05 
Lid
Fotografie

Welkom! Er is ook een officieel voorstel gedeelte, wordt altijd wel gewaardeerd als je je daar nog voorstelt.

Ik kom zelf ook "het grafische" maar in plaats van pre-press heb ik jarenlang post-press gedaan bij een drukkerij in Breda.

Over de foto; kan er weinig over zeggen, maar wat ik zie is goed. Mooie crop die het goed zou doen als banner oid. Mooi belicht maar zit wel wat glans op die je nog weg zou kunnen poetsen. Tevens valt het op dat er een soort van patroon in de gordijnen zit die een beetje op smudge vlekken lijken ofzo.

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 02 jul 2012 09:29 
Lid
Fotografie

Thanks Bobi, ik heb me net even voorgesteld op de juiste plaats. :-)

Het beeld wordt inderdaad als banner gebruikt op haar About Me pagina.
Dank voor je compliment, en ik snap je aangaande de glans. Die zou ik nog even weg moeten shoppen. Over de gordijnen: het was binnen het enige wat voor handen was.
Ik moet eerlijk bekennen dat dit gistermiddag 'ff snel' geschoten is... We kregen visite, en wilde toch ff een leuk beeld online.

PS, goeie avatar van jou!

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp