Annemiek schreef:
Nee sorry... het is een mooi meisje, je hebt hele mooie foto's gemaakt, mooie taferelen, ik geloof je gelijk dat het meisje er plezier in heeft gehad....
Maar heb wel moeite met een meisje van 10 die er zo (ook al is het vrijwillig) bijloopt. Ergens klopt dit niet in mijn beleving van hoe een 10-jarige zich zou moeten gedragen (of ik ben gewoon ouderwets)
Nee je bent niet ouderwets

je hebt zo je eigen gedachten hier in maar ik heb geen idee hoe een 10 jarige zich zou "moeten" gedragen. Voor mij is dit gewoon toneel en zo is zij hiermee ook bezig.
Ik vond het wel herkenbaar met mijn eigen dochter die nu wel inmiddels 21 is.
Toneel spelen was haar ding en ze wilde graag op een toneelschool toen ze al 5 jaar was.
Pappa natuurlijk mee om alle voorstellingen te fotograferen en zo ook de repetities.
Bij de repetities vond ik het altijd zeer opvallend dat alle kinderen graag in een bepaalde rol wilde spelen met kleding aan die ze nooit in het echt zouden dragen.
Dat is wat ze graag willen, toneel spelen, iemand anders zijn in een bepaalde kledingstyle.
Als kinderen dit willen dan gaan ze op een toneelschool en of ze worden model voor een camera zodat ze heerlijk iemand anders kunnen spelen.
Mijn dochter van 21 is nog net zo alleen dan op een ander niveau en ik heb haar nog nooit hier toe gedwongen of zo iets maar dat wilde ze zelf zo graag. Het is allemaal toneel