Ik verkeer meestal in de technische hoek met mijn berichten, maar foto's maken doe ik ook nog wel hoor.
Normaal gesproken journalistiek, maar als hobby modellen. Journalistiek is geweldig om te doen, reuze interessant om mee te maken wat er allemaal gebeurd en je komt zoveel interessante mensen tegen. Maar vaak is het te vluchtig. Je hebt maar eventjes de tijd (10 minuten) en daar moet je je in voorstellen, de essentie van het verhaal uithalen en de foto maken. En dan moet je alweer door naar de volgende.
Met modelfotografie heb ik veel meer tijd om een foto te maken en kan ik het ook veel meer naar mijn hand zetten. Helaas moet ik met mijn gewone baan veel in het weekend werken en is het dus erg zorgvuldig plannen. De shoots in de studio die ik echt zelf 100% in de hand wil houden vergen vaak ook wel wat meer voorbereiding om alles te regelen. Dus erg veel modelfoto's maak ik niet.
En toch wist ik deze maand mijn drie vrije dagen in het weekend met modellen in te plannen.
De eerste vrije zaterdag was vrij spontaan in de studio:

Model: Anoniem
De dag erna op zondag was lang vooraf gepland:

Model: Anoniem
MUA Tina van Lent
En de week erna op zaterdag zaten we in een kasteel met een groep van een ander forum

Model: Isabelle
MUA: Vania den Drijver
Zien jullie dat ik af en toe toch ook nog wel eens iets doe