Citaat:
super model,(heb jij altijd ervaren modellen? zo ziet het nl. wel uit) en die blauwe kleuren spreken me wel aan.
Sorry soms doe ik ook maar pietluttig maar wat me wel opvalt is dat bij haar ellebogen de stof dan wat dunner is doordat ze haar armen zo heeft. Is niet erg natuurlijk maar op de e.o.a. manier valt me dat op.
Verder schrijft Christhaa dat ze er van onder een stuk af zou halen. Denk niet dat ik dat zou doen. Ze heeft op de foto een hele brede schouderpartij. En het langere stuk onderlichaam benadrukt dan toch weer haar slanke lijn. Wat zou vervallen als je er onder een stuk af zou halen.
(hoop dat je het niet erg vind dat ik reageer op Christaa haar idee. maar zo denk ik er zelf over na i.p.v. jouw reactie af te wachten.) En misschien zie jij het heel anders,of ben je het met Christhaa eens, maar dat lees ik dan wel weer en leer ik weer van.
Om te eindigen , vind het weer een prachtfoto
Dank je wel !....ik ga proberen wat antwoordjes te geven:
Dit is absoluut geen ervaren model, het was slechts haar vierde shoot. (op 3 maand tijd)
Ik vind wel dat voor goede model fotografie te maken, het echt noodzakelijk is dat de fotograaf
het model heel goed kan aansturen, en dat hij absoluut weet wat hij exact wil bekomen, en dit
ook heel duidelijk overbrengt naar het model toe...
Onderaan een stukje eraf of erbij maakt voor mij niet veel uit...gewoon persoonlijke smaak...
Hier vond ik de balans goed zo....
En, bij gespannen ellebogen heb je dit licht door schijnent effect steeds, is heel naturel...
Bedankt voor je reactie en analyse !
Grtz, D.