Dank je voor je reactie!
Zoals ik al zei, ik heb niks aan mezelf gedaan voor de rest qua looks, dus restanten van me nagellak horen daar ook bij. Dat is wie ik ben!

Het bladert af en dan na een dagje of twee, als het mezelf begint te storen, besluit ik weer eens het opnieuw te doen. Foto's van mensen hoeven geen perfectie uit te stralen, dat bestaat namelijk niet. Ikzelf houd er wel een beetje van om ook gewoon te zijn wie ik ben, dan eerst alles aan mezelf op te knappen!
Op foto 1 zijn de zichtbare sporen van de bewerking waarschijnlijk in het zwarte gedeelte aan de rechterkant. Helaas heb ik dit niet opgemerkt. In die foto is namelijk voor de rest niks bewerkt apart van dat ik de foto donkerder qua belichting heb gemaakt, omdat me slaapkamer redelijk zichbaar was op de achtergrond. Ik zag de streep erachter later pas.
Mag ik vragen waar je groen ziet in foto twee?

Ik zie dit namelijk over het hoofd, behalve misschien in het zwarte gedeelte? Wat ik hier heb gedaan is de levendigheid naar beneden gedaan, waardoor alles een stuk bleker overkomt. Daarna een zachter effect erover heen, waardoor me huid lichter en minder plekjes vertoont. Over de strepen in de achtergrond waarin je allemaal vage kleuren ziet ben ik me van bewust. Heb geprobeerd dit op te lossen, maar kon niet goed uitvinden hoe. Tips zijn daarover dus altijd welkom!