Onbeantwoorde berichten | Actieve onderwerpen
►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.
Auteur |
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne |
Fotosmurf
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 17 jun 2014 17:49 |
|
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
|
Laatst bijgewerkt door Fotosmurf op 17 jun 2014 21:47, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Annemiek
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 17 jun 2014 19:01 |
|
Geslacht: Vrouw
|
De spiegeling is wel grappig. Kan je altijd leuke dingen mee doen. De uitsnede vind ik wat centraal. Ik zou hier denk ik boven tot net voorbij de bovenkant van het haar croppen en rechts ook tot aan de schouder. Denk dat hij dan sterker wordt. KLeuren en scherpte zien er verder goed uit.
|
|
Omhoog |
|
 |
Fotosmurf
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 17 jun 2014 21:48 |
|
|
Bedoel je zo iets Annemiek.
|
|
Omhoog |
|
 |
Annemiek
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 17 jun 2014 22:14 |
|
|
Ja. Ik vind dit persoonlijk lekkerder wegkijken. Wat vind je zelf?
|
|
Omhoog |
|
 |
Henry
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 17 jun 2014 23:34 |
|
|
Doe mij ook maar de update. Door krapper te plaatsen, is e uitstraling krachtiger. Mooie kleuren.
|
|
Omhoog |
|
 |
Fotosmurf
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 17 jun 2014 23:38 |
|
|
Vind het zelf ook beter Annemiek. Je kan nu beter de spiegeling zien. Ben nog niet gewend aan het afsnijden van haren en dergelijke bij portretten
|
|
Omhoog |
|
 |
fran
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 18 jun 2014 14:57 |
|
Bezwaar bewerken: Ja
|
Voor mij ook de update, komt hier beter en sterker uit de verf.
|
|
Omhoog |
|
 |
Roy_v_E
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 18 jun 2014 16:01 |
|
|
Knap dat je de camera niet in de spiegeling ziet.....
|
|
Omhoog |
|
 |
sugarman
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 18 jun 2014 23:04 |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
Fotosmurf
|
Spiegeltje spiegeltje op mijn neus + update nav tip van Anne Geplaatst: 19 jun 2014 09:49 |
|
|
Dank voor de reacties. In de eerste foto gaf ik de puist wel weg gesopt vaag.
|
|
Omhoog |
|
 |