Citaat:
Voordat ik dit schreef aan mijnheer Frans heb ik lang getwijfeld. Hij gooit dit nu openbaar dus ik zal ook even onderbouwen waardoor ik tot dit bericht aan Frans kom.
Het is mijn eerste post hier op het forum. Zijn antwoorden zijn in eerste instantie erg criptisch en ik persoonlijk lees er niets opbouwends in. Dat positieve lees ik wel bij Maurice, Sugarman en Hendry.
Daarnaast heb ik eens gekeken naar de productie van foto's die hier op photodrome staan. die naar mijn beleving ook maar gemiddeld tot iets minder van kwaliteit. Ook de website heb ik gekeken.
Daarnaast lees ik dat mijnheer gestopt is als moderator als gevolg van (te) veel kritiek.
En wat bij mij de klap op de vuurpijl geeft is op basis van 1 inzending op te merken dat "Je foto's zijn je camera onwaardig."
Misschien wat te gevoelig maar dat is waarop ik mijn verzoek aan hem stoel om niet meer op mijn platen te reageren.
Mijn 2 cents.
Adrie
Volgens mij ben je al ruim 5 jaar lid van het forum, ben je dus meer dan in staat geweest om de gang van zaken op dit forum in de gaten te houden en hebben.
Je bent dan dus op de hoogte hoe de vaste posters zich hier uiten, de ene op de ene wijze de andere op de andere wijze, niets menselijks is ons vreemd.
Wat op dit forum wél een grote rol speelt is dan ook de positieve en opbouwende bedoeling achter elk commentaar. Als je enigszins verdiept in de NL forum wereld is al snel duidelijk dat dit een van de weinige fora is waar dat een groot goed is.
Om nu hier nogal hautain te gaan doen richting een lid van dit forum staat niemand en is geheel misplaatst.
Als je dan opmerkt "Daarnaast heb ik eens gekeken naar de productie van foto's die hier op photodrome staan. die naar mijn beleving ook maar gemiddeld tot iets minder van kwaliteit." snap ik ook echt niet waarom je hier dan lid bent. Helder zal zijn dat ik van mening ben dat hier tal van leden aanwezig zijn met een uitstekende 'productie' kwaliteit.
Aan je oproep geef ik dan ook graag gehoor.