Mooi portret!
Licht komt schuin van boven, belichting is goed.
Kin van je zoon zou wat omhoog kunnen, maar dit is het gevolg van je lage standpunt en hij "met zijn hoofd" naar de camera kijkt. Hij had ook zijn hoofd rechter kunnen houden en meer zijn ogen kunnen gebruiken om in de camera te kijken. Kleine kinderen hebben er minder last van, maar ouderen willen dan nog wel eens een tweede, derde en soms vierde (

) kin ontwikkelen bij dit soort gebogen houdingen van het hoofd.
Iets over de arm. Je hebt hem zijn arm naar de camera laten buigen, waardoor zijn arm voor de grenslijn van zijn hoofd komt. Dit maakt dat zijn arm groot in beeld komt. Als je in deze houding bijvoorbeeld zijn hoofd "op zijn linkerhand/vingers" had laten rusten, dan had hij met zijn hoofd naar voren gemoeten en kwam zijn hoofd op gelijke hoogte van zijn arm. Je zult zien dat de arm er dan minder dominant in de foto komt. Let er wel bij dit soort houdingen op dat hij niet echt op zijn hand/vingers gaat rusten, maar deze aanraakt. Als hij er op gaat rusten veroorzaakt dit een verstoring van de kaaklijn en het indeuken van het gezicht.
Tot slot een aanvulling over je vraag over het zoomen van je flitser.
Meer
gericht (105mm of snoot) wil ook zeggen dat je gerichter licht of "harder licht" krijgt.
Harder licht krijg je ook door de flitser niet door de paraplu te laten schieten.
Harder licht krijg je ook door je lichtbron verder van je onderwerp af te zetten. De lichtstralen die een andere kant op schieten en niet rechtstreeks naar je model gaan, zijn zodanig verzwakt dat ze minder invloed uitoefenen op het lichtbeeld.
Hard licht veroorzaakt hardere schaduwen, zacht licht zorgt voor zachtere schaduwen. Met name de schaduwovergang van licht naar donker is bij hard licht abrupter dan bij zacht licht.
Als je met een 24mm schiet, dan zou ik zeker de flitser op 24mm instellen. Als je de flitser op 105mm instelt, dan kan de lichtcirkel wel eens te klein zijn (is van een aantal factoren afhankelijk, waarvan de afstand er een is en het gebruik van een paraplu of softbox de ander is), maar het is wel iets om rekening mee te houden. Mijn Nikon flitsers hebben een ingebouwde diffuser die ik er uit kan halen en voor de flitskop kan plaatsen. Ik weet niet of de YongNuo's die ook hebben. Als ik dat doe, dan wordt het licht nog meer verstrooid.