wow, super veel dank voor al jullie kritiek

!
Omdat velen dezelfde dingen hebben genoemd antwoord ik als volgt:
- knie: ja, die zat inderdaad lekker in de weg! Ik was wat onhandig op een heel laag verhoginkje gaan zitten, om de camera heel stil te kunnen houden bij die 200 mm, en kon gedurende dit moment niet zo snel meer omhoog komen. Volgende keer toch dichterbij de persoon in kwestie komen dus!
Ik vroeg haar een paar keer haar knie omlaag te doen, maar elke keer als ze weer 'in de film zat' en juist die mooie blik weer tevoorschijn kwam, trok ze de knie weer omhoog! Tja zo zijn kinderen. Misschien als ik de foto iets meer crop aan de onderkant de knie misschien iets minder prominent aanwezig is. Ik vind de crop van Rien persoonlijk ook iets te krap aan de linkerkant, toch dank voor je suggestie!
- naverscherpen: ga ik ook regelen! Ik wist dus niet dat dat eigenlijk elke digi foto naverscherpt moet worden! Dank voor deze tip! Nog tips voor soort verscherping? Ik doe meestal 'unsharp mask' en dan max 1 pixel en max 100%. Is dat correct?
- Ik ga ook nog even kijken of ik de foto iets kan oplichten om het wit van de jurk nog wat witter te laten worden. De achtergrond is echt grijs, dus daar moet ik geen wit van willen maken
- Ook dank voor de tip dat je bij 200 mm eigenlijk niet onder de 1/200 moet gaan zitten. Alles wat ik kan met een camera heb ik al doende uitgevonden, en naar dit soort kennis ben ik juist zo op zoek! Thanks again.
Super mensen

, dat jullie de tijd hebben genomen mijn foto te beoordelen!