Het is 18 jun 2025 14:36

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur The four tops
 The four tops
BerichtGeplaatst: 18 aug 2016 22:39 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
De laatste voor het voetbalproject. Deze vier opgeschoten pubers zitten al vanaf de f-jes op de club. Er zijn wel oudere spelende leden maar zijn nog niet zo lang als hun spelend lid. Wat een, hoe zeg je dat netjes? ...... Geen afspraken mee te maken. Ze moesten in vol tenue komen en komen toch weer aanzetten in hun kloffie met de vraag moeten we iets anders aan. Lees je 10 mails nog eens terug. grrr Hebben ze zich omgekleed, heeft er één geen sokken aan. Ongelooflijk. En kijk dan eens naar doe schoenen. Waar zijn de echte voelbalschoenen gebleven?? %$@^#&. Respect voor de trainers van dit soort jochies.

Eigenlijk kan je wel zeggen dat ik ze er een beetje expres als karikatuur heb opgezet. Ik zal ze krijgen ;-) Nee, was zo wie zo al een beetje de opzet om deze foto met veel groothoek te maken. Ook weer van een voorbeeld foto. Nee deze is compleet anders alleen de groothoek en blauwe lucht komen overeen.

Fotografie
14mm - f/11 - 1/125 - iso100

Mobiele flitser 600ws mee genomen met een grote octabox er voor.

Gr, Johanl.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 The four tops
BerichtGeplaatst: 19 aug 2016 07:35 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Ik kijk steeds naar de voet die onder het net door komt. Verder een prima plaat vind ik. Het is wat minder heftig in overkomen dan je normaal laat doen. Ook wel eens leuk.

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 The four tops
BerichtGeplaatst: 19 aug 2016 08:10 
Lid
Fotografie

Zal niet makkelijk geweest zijn om de gezichten mooi in beeld te laten komen door het net, behalve de linkse persoon is het je trouwens bij de overige drie prima gelukt hier.
Voor de rest vind ik het een plaat met mooie kleuren en een fraai groothoekeffect :upc

Gr. Geert

Profiel op dit foto forum
 The four tops
BerichtGeplaatst: 19 aug 2016 09:51 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
De foto doet schuin aan, maar dat lijkt gezichtsbedrog te zijn.
Vind je bewerking netjes en zeer geslaagd.
Meest linker persoon heeft volgens mij alleen last van wat te veel vervorming :unsure

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp