Fotosmurf schreef:
Dank voor je reactie Ahum.
Ach wat is moeilijk, ben er achter dat het geen makkelijke tak van fotografie is maar een uitdaging houd je scherp toch.
Zal gelijk maar vertellen waar ik niet tevreden over ben al hebben jullie het ook al gemeld.
Zij heeft nogal acne en kleine littekens in het gezicht en daar de opzet was om mooie foto's te maken zat ik dus elke keer met mijn pen alles aan te stippen op mijn wacom en dacht dat moet toch sneller en mooier kunnen.
Dus ik de skinsoft van NIK eroverheen. Begrijp nu dus dat ik dat niet over heel de foto moet doen.
Zelf vond ik het ook al te glad maar denk post hem gewoon en kijk wat voor reacties er komen, aldoende leert men.
Zal weer eens op zoek gaan naar wat bewerkingstips want ook dat is anders dan bij mijn sport en dieren plaatjes.
Kan nog wel even duren want ik ben deze week begonnen met een behoorlijk intensieve therapie en die vraagt ook een hoop aandacht al wil ik wel mijn hobby er bij blijven doen anders zit ik maar op een ding en daar wordt ik zeker niet gelukkig van.
Je reageerde terwijl ik zat te tikken Frans maar je hebt je antwoordt wel zo toch.
Hoe een pokkewer, ook: retoucheren is het best zo der filters , gewoon langzaam op maat. En huidsoftening buiten doe ik zelden