Martina schreef:
Tuner111 schreef:
Martina schreef:
Nabewerking past prima in deze tijd? Mag je mij wel eens vertellen dan, ik ken namelijk niemand van mijn leeftijd (19) die de foto's zo bewerkt.
Juffrouw Martina,
ik respecteer elke mening, maar ieder bewerkt zen foto's toch op zen eigen manier ? moeste we allemaal het zelfde doen, zou de wereld er dan niet saai uitzien ?
en ook als we nu allemaal de foto's op jou manier zouden doen, dat zou jij geen werk meer hebben..
dus voor je zo een reacties hier neer pent zou ik zeker zo eens denken.. "bezin eer je begin".
Mvg, Bram
Snap ik, maar het meisje komt nu erg nep over, alsof ze een enorme foundationsmurrie op zich heeft geprint, terwijl ik denk dat het met een natuurlijke huid een hele mooie foto zal zijn! Eerlijk waar

Eerlijk ?
ik hou eenmaal van een strake huid. dat is eenmaal fashion. kijk eens even in een modeblad, daar zal je zeer weinig foto's zien waar niets aan gezicht gedaan is. In de tak van fotografie waar ik momenteel in zit is het eenmaal een must.
Geeft dit een vertekend beeld van haar ? dat laat ik in het midden, maar ik bekijk het altijd zo. Wat natuur niet meegeeft help ik bij.
ik begrijp je standpunt zeer zeker ! natuurlijk gezicht,ogen en alles er rond is zeker leuk & eerlijk tegenover de kijker van de foto. En in sommige gevallen is dit zeker een meerwaarde. Maar ik bekijk het zoals gezegd uit het standpunt van fashion. En daar bij is een bewerking/verbetering eenmaal de norm.
ik hoop dat je men standpunt ook begrijpt.