Citaat:
Jullie weten wel dat ik zeer veel met kinderen werk.
Wel xafke, om eerlijk te zijn, heb ik daar niet het minste idee van, omdat ik er zelden een foto van gezien heb...
Citaat:
Ook ik maak van de meisjes prinsesjes en van de jongens prinsen. Maar bovenal blijven ze kind en laat ik ze kind zijn. Het is pas op 12 a 13 jaar dat je het soms anders kan aanpakken.
Ik vind je reactie grappig, maar je kan natuurlijk niet weten dat dit meisje tegen me zegde toen de shoot gedaan was:
"ik voelde me echt een prinsesje!"
Je hebt natuurlijk ook niet het minste idee hoe er onderling gestoeid werd met dit meisje samen met haar jongste zusje.
Misschien moet je nog bijleren dat je met kinderen "zotte , gekke , spelende , stoeiende" photos kan maken, ( en die heb ik ook gemaakt ! ) maar dat ze op 1 of 2 minuten tijd ook heel serieus kunnen worden, en kijken zoals hier... (onderschat absoluut niet de poseer vaardigheden van kinderen, ze overtreffen gewoonlijk met kop en schouder hun oudere collega's ! )
Het is maar hoe je het aanpakt, hoe je met hen praat, en wat ik ook merk, is dat ze voor ze bij mij komen,
mijn portfolio reeds goed hebben bekeken, en zo mijn stijl reeds begrepen hebben, en zo automatisch ook poseren in die stijl !
En weet je wat ? ... wel, ze vinden dit gewoon super !

Ze vinden het wonderlijk "iemand anders te zijn"
En dit maakt absoluut niet uit of het model nu 8, 12, 18, 22, 30, of 40 jaar is....
Ik maak dus foto's vooral voor mijn "modellen", ook wat voor mij, en dan ook nog een beetje voor hier en andere internet media.
DD.