Natuurlijk Matthijs dat ik je commentaar op prijs stel,... ik ben er zelfs heel blij mee
En ik ga er een beetje op reageren, en uitleg geven. (dit zal absoluut geen verdediging zijn van mijn foto hoor

)
Citaat:
Ik vind deze pose eerlijk gezegd niets, vind het niet mooi en zo'n pose heb ik ook nog nooit gezien.
Fantastisch !...ik vind het super dat we er in geslaagd zijn om een pose te laten uitwerken, die je nog nooit gezien hebt !...originaliteit is zo moeilijk te bekomen in Fashion ! En, in fashion hoeft een pose niet "mooi" te zijn, moet gewoon opvallen
Citaat:
Nu lijkt het alsof ze de rits vasthoud, vooral door de houding van de hand.
Ook weer prima, want dit legt het accent op een onderdeel van de kleding, namelijk die rits, die
hier ook nog eens een speciale gele kleur heeft
Citaat:
Make-up snap ik ook niet, waarmee heeft het te maken?
Weer heel eenvoudig te begrijpen: gans deze kleding lijn heeft blauw als hoofd kleur, met overal
kleine accenten van geel, oranje, en rood.
Je vind deze kleuren terug op de zakken van de broek, de riem, in de rits, en in een motief op haar bovenstuk...
Er is op voorhand dus wel heel degelijk over nagedacht en ge-brainstormd
Citaat:
Ook de achtergrond vind ik te steriel (zoals vele studiofoto's), mag van mij best wat structuur in zitten.
Hier is door alle deelnemende partjjen gekozen voor een zo neutraal mogelijke achtergrond, het hoofd onderwerp is namelijk de kleding. ( soms kan er natuurlijk ook fashion gedaan worden op lokatie, in of outdoor, alles is kwestie van smaak en voorkeuren van de mensen die hieraan meewerken, als je fashion shoot als fotograaf, moet je met veel meer zaken rekening houden dan met je eigen persoonlijke idéen of voorkeuren !

)
Geeft dit je een beetje een inzicht Matthijs ?
DD.