Frans schreef:
Mooi model met een fraaie, wat geheimzinnige expressie.
De huidtint van het gelaat vind ik mooi. Binnenkant hand en rechter schouder, bovenarm zien er uit als zonverbrand. Zou daar nig eens naar kijken.
PS jammer dat je niet op de commentaren bij je foto van Arijanne reageerde.
Frans,
Al sinds mijn eerste inzending op Photodrome zit je absoluut in mijn allergiehoek. Voor mij ben je het prototype van de stuurman aan de wal. Je hebt de bijna pathologische drang op commentaar te geven op ieders foto. Theoretisch weet je redelijk waar het om gaat maar ik vermoed dat een groot deel van die kennis elders gehaald is. Je bent de enige die mij ooit verteld heeft dat mijn foto’s mijn camera onwaardig zijn. Dat zegt voor mij heel veel over jouw persoon. Zelf neem je de laatste paar keren dat je een foto plaatst niet eens de moeite deze door photoshop te halen. Zelfs een klein beetje bewerken geeft het verschil tussen een aardige foto en een mooie foto. Maar wel iedereen de maat nemen…..
Dat is de reden dat ik niet reageer op jouw vragen. Voor mij had je niet terug te hoeven komen.
Voor alle andere bezoekers op mijn foto, excuus dat ik dit verhaal hier neer zet. Ik heb ooit mijn bezwaren tegen Frans in een persoonlijk bericht naar hem toe gestuurd. Die heeft hij zelf direct daarna publiek op de site gezet. Vandaar dat ik dit nu direct hier neerzet, scheelt hem de moeite. Verder probeer ik wel om een aardig persoon te zijn maar bij Frans lukt dat me niet meer.