Citaat:
Echter in dit beeld mis ik wat concept. En ik denk dat de meeste daar op afhaken.
Heel bedankt voor je reactie xafke
Nu, aangaande concept ben ik niet echt mee ? of versta ik iets niet, of slecht ?
Er was een duidelijke mood board gemaakt op voorhand, zodat voor al de partijen die hieraan meewerkten,
het zo duidelijk mogelijk zou zijn, hoe en wat we gingen bekomen
Concept 1 : Juwelen, beide modellen dragen duidelijk dezelfde reeks van juwelen, afkomstig van een Nederlandse juwelierster . (ze was heel blij met de foto's) Op een grote print zie je die natuurlijk veel beter
Concept 2 : originele kapsels tonen, in een niet steriele omgeving... (kapper was tevreden)
Concept 3 : een reeks jurken in beeld brengen voor een ontwerper,...(ontwerper tevreden)
Concept 4 : enkele foto's bekomen waar ( delen ) van het hotel zichtbaar waren, hier de inkom ( gratis lokatie bekomen)
Concept 5 : de modellen (hier twee, maar vijf voor de gehele shoot) bedanken voor hun moeite, met het afleveren van foto's ... (modellen tevreden )
Verder weet ik niet wat ik nog meer van concepten had kunnen toevoegen, op een shoot van 8 uur ...
DD.