Mooie serie, met bijna een topper ertussen, maar we zijn kritisch op dit late avond uur
Eerste vindt ik een vrolijke plaat, maar de vindt hem iets te stijf in de compositie staan, en aan de onderzijde iets te onelegant aangesneden. Waardoor de balans iets te veel doorslaat naar haar borsten.
Tweede vindt ik sterker, goede krachtige blik, mooie achtergrond waar grijs van haar kleding goed tegen afsteekt. Gelaat had van mij iets opgelicht mogen worden door een refelctiescherm, nu iets te donker voor mijn smaak.
Die derde is heeeel sterk
Zwoele blik, sterke omzetting naar sfeervol zwartwit, glossy bijna. Accenten zwart in oorbellen fijn detail. Was bijna een topper, afgezien van die hand, die siert deze dame niet op deze foto.
Vierde spreekt me als idee zeker aan, maar heb het gevoel dat je mischien net een andere houding van het gezicht kon gebruiken. Oog met mascara had iets vrijer van haar haar gemogen.
Vraag me af of je van de derde meer opnames hebt, met net een andere handhouding, zou heel fijn zijn als dat het geval was.