Het is 26 maart 2019 06:53

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Lief
 Lief
BerichtGeplaatst: 14 aug 2018 15:47 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Sorry voor het wat late reageren maar ik ben gisteren nacht thuis gekomen. De afgelopen dagen druk gehad en ik was erg afhankelijk van waar ik internet had. In ons apartement, waar ik meestal pas s'avonds laat was, hadden we een goede verbinding maar op de meeste plekken was het of niet aanwezig of slecht.

Wat leuk dat de foto een TC is geworden, hartelijk dank daarvoor.
Iedereen ook hartelijk bedankt voor de leuke positieve reacties en felicitaties.

@Frans, het jongetje had twee shirtjes over elkaar aan. Aangezien dit niet geposeerd was heb ik dus niet bijgestuurd om het bovenste shirtje naar beneden te trekken, dan was het moment verloren gegaan. Wat had je verwacht, hebrew of yiddish?

@peter, helemaal geen onzin en bovendien wilde ik de z niet doorsnijden. Het gebouw is oud en wordt langzaam aan opgeknapt en is in het beheer van de organisatie. Er staan wel meer symbolen op de muren.

camera-onderdelen.com

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2