Tijdens het laatste PD-uitje in Safaripark Beekse Bergen heb ik het met een paar mensen over Gambia gehad en dat je daar soms vrij goedkoop naartoe kunt.
Er waren er een paar bij die misschien ook wel die kant op wilden als ik er ook weer heen zou gaan en ik heb de laatste tijd de prijzen een beetje in de gaten gehouden en die gingen de afgelopen weken eerst wat omhoog, maar de laatste week weer hard naar beneden, dus hoewel m'n vrouw en ik net terug zijn uit Wenen hebben we toch vanmiddag maar een ruime week Gambia geboekt.
De prijs is nu €349,- voor 9 dagen[eigenlijk een week als je de reistijd eraf haalt] in het hotel Sunset Beach incl. ontbijt en vliegreis.
Ik ben zelf al 2 keer in dat hotel geweest en is vrij simpel, maar dat is eigenlijk bijna alles wel in Gambia, maar wel netjes en schoon.
Incl. bagage zijn wij €768,- kwijt met z'n tweeën en dat is inclusief koffers en luchthavenbelasting en boekings kosten.
Het eten in Gambia is vrij goedkoop, als je 's avonds uit eten gaat ben je hooguit €10, à €15,- kwijt incl. drinken.
Wel dien je nog rekening te houden met inentingen als je nog niet in Afrika of Azië geweest bent en ook is het aan te raden om malaria pillen te slikken, hoewel ik in de 2 keer dat ik er geweest ben bijna geen muggen heb gezien.
Bij sommige mensen wordt dit wel vergoed door de verzekering en bij sommige niet.
Dit is een link naar de reis die wij geboekt hebben:
https://www.tui.nl/verre-reizen/gambia/west-gambia/kotu/sunset-beach/#prijzen-en-boeken en wij vertrekken 9 maart, maar 8 maart kan natuurlijk eventueel ook, want de prijs op die 2 datums is hetzelfde.
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.