Henry schreef:
Ron, ik heb even wat verder rondgekeken en zag dat Tony al 36 pagina's ruim op kop gaat, gevolgd door Julia-V met 33 pagina's en jij bent voor mij een goede derde met 23 pagina's aan geposte foto-berichten.
Heb zelf ook es gekeken en hier staat Julia bovenaan met 65 pagina's, Tony heeft er 56 en ik zei de gek 45.
Vreemd dat bij mij Julia er meer heeft dan Tony en dat het aantal pagina's verschilt, dat laatste zal wel aan een instelling liggen denk ik.
Morgen maar even rustig aan doen dan in de AWD.
Meksjoef schreef:
Hmmm die 200mm begint steeds interessanter te klinken

Welk is dit precies? edit: laat maar, staat in je profiel

Minolta 200mm f/2.8 HS APO...
Zelf hoop ik nog een keer de sony 70-400mm f4-5.6 g ssm ii nog op de kop te tikken... Dit in combi met de SAL 20 converter

Of de Sony 500mm F4.0 G SSM (IF) ED... maar 13000,- voor een lens is een kleinnnnn beetje boven budget

De 70-400mm van Sony heb ik ook mee gefotografeerd, maar zelfs met de 1.4x teleconverter werkt dan de AF niet meer, dus met de 2x zeker niet.
Denk ook niet dat de kwaliteit heel goed blijft met een 2x teleconverter, met de 1.4x was dat nog wel goed te doen, alleen wel met de hand scherpstellen.
Die 500mm. is een super lens, alleen veel te groot en te zwaar[3,5 kg] naar m'n zin....wel leuk om mee vanuit een hut of de auto te fotograferen.
De 200mm. die ik heb weegt maar 800 gram en met 2x teleconverter van 200 gram is dat dus 1 kg. voor 400mm.