Ik ben vandaag geweest en het is me alles meegevallen.
Nog een workshop/reading van Govert de Roos gehad en die was erg leuk om mee te maken.
Verder wel druk natuurlijk. Met name bij de fotopunten en goede stands.
Had wel mijn camera's bij me. Eerst bij de skaters gaan fotograferen. Maar dit ging me niet echt lekker af. Te snel of zo, geen lekkere plek. Kon er weinig van maken.
Toen bij de catwalk gaan fotografen en dat was meer mijn ding. Sowieso houd ik er wel van om mensen te fotograferen. Omstandigheden waren niet altijd even lekker. Druk dus niet echt makkelijk bewegen en soms dat je flits net tegen een hoofd aan kwam waardoor je foto mislukt was. Achtergrond niet altijd even lekker en nog meer van die dingen.
Dus proberen te beperken tot de close ups om zo een aantal factoren uit te sluiten zoals achtergrond en slagschaduw.
Nog niet het materiaal op de pc bekeken, maar volgens mij wel wat mooie plaatjes geschoten.
Al met al vond ik het een leuke dag en heb het naar mijn zin gehad. Volgend jaar ga ik in elk geval zeker weer! Dat het druk was, dat was niet anders. Ik heb daar vooraf rekening mee gehouden, dus dan reken je er op.
Als ik tijd heb zet ik de foto's even ter beoordeling op het forum.
Zaterdag een opdracht gehad, dus die moet ik deze week eerst even afhandelen.
Dus dat is wel jammer. Maar ze komen er aan