Hallo
Ik zie hier steeds meer mensen die ook de interesse hebben in modellen fotografie.
Om die reden lijkt het mij leuk om eens iets met een clubje (of liever club) mensen te ondernemen.
Het hoe en precies dat weet ik nog niet, maar dacht er aan een karakteristieke ruimte te zoeken, (boerderij, villa, you name it, and you (

) try to find it)
De eis is natuurlijk dat wij er zelf in kunnen met modellen, en evt visagisten, en waar ik op wil letten is dat er ook buiten voldoende te doen is.
Het doel zal zijn het op TFCD basis te doen, maar mijn ervaring is dat voor visagisten vaak weinig aan het gemaakte materiaal hebben, en derhalve een vergoeding vragen. De ruimte zal ook gehuurd moeten worden denk ik.
Dus de dag zal niet geheel kosteloos zijn... Hoe veel en wat hangt af van het aantal deelnemers, modellen, visagisten en de kosten van het pand...
Ik wil dit best organiseren, als mijn studie er voor dit jaar op zit. maar ben wel benieuwd naar de interesses.
Het leuke is dat dit voor iedereen leerzaam zal zijn, en met de juiste locatie en andere voorwaarden zal het vast ook mooi materiaal opleveren.
Ik hoor daarom graag of je hier interesse voor hebt, en wat het je zou mogen kosten.
Interesse hebben nu:
1. Cinemovie
2. MartinvH
3. Evaatje
4. Kelly
5. Frits141
6. Aittes
7. Vin1
8. Nagtie
9. Stefvb
10. Interned
? Pafeme
? fotograaf vriendin X van Evaatje
Reserve lijstje we gaan er van uit dat ze mee gaan, maar vanwege verschillende redenen is dit nog niet zeker.
- Ynske
- Alpha
Alleen komen kijken zijn. Zij betalen niet meer aan de zaal kosten, uiteraard eigen lunch wel!
- Vincent (Vioto)
- Sandra.
Helaas voor de laatkomers . Maar hiermee is de lijst eigenlijk wel vol!
Groet Niels