Het is 27 apr 2024 21:10



Auteur Workshops gezocht
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 30 sep 2010 20:57 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1919
Woonplaats: Assen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Omdat ik eigelijk geen zin heb iedereen zijn website te gaan uit pluizen... :blink

wil ik vragen wie er binnen kort een workshop heeft en dan in november, zit in oktober zo vol met de hondensport en shows.

Ik wil het liefst gericht op dieren. Heb me voor volgend jaar al opgegeven voor roofvogels.

Ik woon in groningen dus hier in de buurt heeft wel een keer de voorkeur.

Als dit niet mag zo miss een pbtje??


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 30 sep 2010 21:17 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1127
Woonplaats: Elst Gelderland
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Chay.....

Wat verwacht je precies te leren van de workshop? Fotograferen van dieren is behoorlijk algemeen.
Buitenfotografie, studiofotografie, actiefotografie, enz, enz.

Ik geef zelf (nog) geen workshops ben stiekem wel begonnen met het schrijven van introductie hondenfotografie maar dit zal niet eerder als voorjaar 2011 afgerond zijn. Ik ken wel een aantal mensen die workshops geven in hondenfotografie. Voor hondenfotografie bijvoorbeeld Ron Baltus en Ernst von Scheven. Ik heb zelf een jaartje geleden een workshop bij Ron Baltus gevolgd, hoewel inhoudelijk heel oke, was het niveau erg basis.

Ik wil met alle plezier wel eens een dagje met je op pad tijdens een wedstrijd of gewoon een shootje.
Wellicht zijn er meer honden/ dieren fotografen die dit leuk vinden om van elkaar wat te leren.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 30 sep 2010 21:47 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1919
Woonplaats: Assen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
ik ben bij ernst geweest. was leuk en erg leerzaam en veel geleert alleen blijft dat weer in combinatie met de instellingen natuurlijk verschillent.

ik vind jouw aanbod super en ga er graag op in. wat ik wil leren is om te beginnen buiten fotografie en dan eerst maar stilstaande hondjes.

studio fotografie ga ik volgende maand bij ernst doen


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 30 sep 2010 21:58 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3147
Woonplaats: Ergens in Grunn
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
hier nog iemand die geïnteresseerd is :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 30 sep 2010 22:15 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1127
Woonplaats: Elst Gelderland
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Chay schreef:
studio fotografie ga ik volgende maand bij ernst doen

Hmmm kan hier over op zijn site niets vinden... wellicht heb ik ook interesse daar ik net een flitsset heb gekocht en me dus wat meer op het studio werk wil gaan verdiepen.

Chay schreef:
ik vind jouw aanbod super en ga er graag op in. wat ik wil leren is om te beginnen buiten fotografie en dan eerst maar stilstaande hondjes.

Oke, ik zal in mijn agenda kijken, wellicht kunnen we wel ergens in het midden afspreken? Groningen is zo ver :S . Woon zelf in Elst (bij Arnhem). Weet niet waar Pafeme vandaan komt.

Nemen we een paar modellen mee en gaan we aan de slag. Eerst wat fotograferen met we zullen maar zeggen een training on the job en dan wellicht even een plek opzoeken waar we de foto's kunnen bekijken en bespreken.

Als je andere ideeen hebt laat het maar weten.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 01 okt 2010 07:19 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1919
Woonplaats: Assen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Citaat:
Hmmm kan hier over op zijn site niets vinden... wellicht heb ik ook interesse daar ik net een flitsset heb gekocht en me dus wat meer op het studio werk wil gaan verdiepen


nee dat is ook geen workshop maar ik en een vriendin huren Ernst en zijn studio voor een paar uur af!!

Ik vind het goed hoor, misss de wildbaan in hoederloo lijkt me een keer geweldig!!

of maar dat is aan jullie 16 oktober hebben we voor de vereniging een fotoshoot in bilthoven voor een beauceron kalender.

Ik weet zo 123 niet in het midden van het land een plekje om foto's te bespreken


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 01 okt 2010 09:38 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3524
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Ik hoef mij niet meer schuldig te voelen dat ik dit jaar alleen nog maar in oktober de workshop dierenfotografie ingepland heb zie ik. :D Fijn dat je nu toch aan de slag kan en niet tot volgend jaar hoeft te wachten tot hij bij mij weer op het programma staat. Ik heb nog zitten kijken of ik er nog één extra in kon plannen in november, maar dat werd best moeilijk! Ik hoop dat jullie een leuke en leerzame dag hebben! :cool

16 Oktober is leuk! Als jullie daar extra fotografen bij willen hebben, dan heb ik wel belangstelling. En anders zijn we elkaar in ieder geval bij de roofvogels. ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 01 okt 2010 13:09 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3147
Woonplaats: Ergens in Grunn
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
@ Reko,

ik kom ook uit de provincie Groningen, maar dan tegen de friese grens aan. Dus de andere kant van Groningen. In het midden van het land, lijkt me idd geen gek idee.
(ws weet ik nog wel iemand die geïnteresseerd is)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 01 okt 2010 13:40 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1919
Woonplaats: Assen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Citaat:
Ik hoef mij niet meer schuldig te voelen dat ik dit jaar alleen nog maar in oktober de workshop dierenfotografie ingepland heb zie ik. Fijn dat je nu toch aan de slag kan en niet tot volgend jaar hoeft te wachten tot hij bij mij weer op het programma staat. Ik heb nog zitten kijken of ik er nog één extra in kon plannen in november, maar dat werd best moeilijk! Ik hoop dat jullie een leuke en leerzame dag hebben!


maar wil ze nog styeeds ook bij jouw volgen hoor!!!

Citaat:
16 Oktober is leuk! Als jullie daar extra fotografen bij willen hebben, dan heb ik wel belangstelling. En anders zijn we elkaar in ieder geval bij de roofvogels


van mij mag je komen hoor alleen het is voor een hele nieuwe rasvereniging die nog niet zoveel centjes heeft dus is het dan echt voor je eigen oefening.

Als er leuke foto's tussen zitten willen we er een jaarkalender 2011 van laten maken. het is de hele dag en ik laat een paar honden smorgens en een paar smiddags komen


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 01 okt 2010 19:23 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1127
Woonplaats: Elst Gelderland
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
16 oktober kan ik. Ik weet echter niet of het de bedoeling is dat we daar onze fotomeet gaan houden en of er tijd is om eea met elkaar te bespreken. Dat kun jij wellicht beter beoordelen.

Heb er geen bezwaar tegen daar gezellig een dagje foto's te maken. De foto's mogen ze wat mij betreft met naamsvermelding zelfs gebruiken.

Een andere dag mag natuurlijk ook. Laat het maar weten.
@wolves..... als het dus oke is met die rasvereniging zeg ik hoe meer zielen hoe meer ....


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 02 okt 2010 19:01 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1919
Woonplaats: Assen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ik denk dat een andere dag toch beter is. de foto's die van de honden gemaakt worden kunnen voor 5 euro op cd gekocht worden en dan ga jij betere weggeven:-)

en dat bespreken zal denk ook niet snel gaan. want ik heb daar niet gekeken naar een zaaltje of zo. en moet e rook niet aperatuur aanwezig zijn om de foto's te kunnen bekijken?? Dus dat is een beetje kort dag en miss weinig tijd.

Maar als jullie dit leuk vinden dan zijn jullie wel gewoon welkom hoor!!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 05 okt 2010 00:55 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3524
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Chay schreef:
maar wil ze nog styeeds ook bij jouw volgen hoor!!!
Dat vind ik alleen maar heel leuk!!!

Chay schreef:
van mij mag je komen hoor alleen het is voor een hele nieuwe rasvereniging die nog niet zoveel centjes heeft dus is het dan echt voor je eigen oefening.

Als er leuke foto's tussen zitten willen we er een jaarkalender 2011 van laten maken. het is de hele dag en ik laat een paar honden smorgens en een paar smiddags komen
Ik vind het gezellig om te komen. De oefening heb ik niet echt nodig :grin2 , maar een paar extra foto's voor mijn portfolio vind ik wel leuk, want er zit nog geen beauceron bij! Ik stuur je nog even een PB-tje.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Workshops gezocht
BerichtGeplaatst: 05 okt 2010 07:02 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1919
Woonplaats: Assen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
gezellig!!!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed