Naar aanleiding van de
Brutale Vraag van wilcovand gaan we dan maar op pad.
Onder begeleiding van Mendel en ondergetekende een workshopje, dat we gaan invullen naar de wens van de deelnemers.
Gaat in Drenthe plaatsvinden, op een zaterdag in September.
Dat betekend dus dat je kunt zeggen dat het je leuk lijkt en mee wilt. Daarbi moet je even aangeven op welke dag(en) jij kunt en mee gaat.
Zeg ook even wat je graag aan de orde zou willen zien komen.

Andu en Bebogard hadden al blijk gegeven van enthousiasme, en ik heb zelfs iets gelezen over de keuken in om iets lekkers mee te nemen...
UPDATEDe meeste stemmers gaan voor 10 september. Daar staan 9 stemmen, ik heb 8 van die negen nu in het lijstje. Wie mist er nog?
We kunnen even brainstormen over wat we gaan fotograferen en waar; kom maar met je mening.
Liefhebbers 10 september
Gemini
Mendel
Pipanda
wilcovand
Pafeme
Amber_tje
kaa
bebogard
albertus
dhldhldhl
Storm (?)
Serrotone
Muse
PLANNING VAN DE DAGWaarMensingebos, Roden
We kunnen lopend door het Mensingebos. Er is een groot ven in het bos, langs de oever vaak veel libellen en juffers. Er omheen ligt een stuk mooi uitzicht voor landschapjes. Er grazen heel vaak hooglanders, misschien ook nog een leuk onderwerp.
Als we meer willen zien, kunnen we ook nog in het Sterrebosch gaan kijken, daar is aan het uiteinde een stuw met stromend water (in de rode cirkel op het plaatje).
Laten we verzamelen op een parkeerplaats bij het bos, te vinden ongeveer bij de groene pijl op het plaatje. Voor Google:
KLIK HIER
Wanneer verzamelen op 10 september om 11.00 uur, op de parkeerplaats
Eten en drinken?Misschien is het handig om even iets te eten en drinken voor jezelf mee te nemen.
Ik heb van alles over lekkere eetbare zaken voorbij zien komen. Mocht het zo zijn dat je iets mee wilt nemen, misschien kun je dat even aangeven?
Als iedereen iets meeneemt hoeven we ook niet een restaurantje oid op te zoeken, maar kunnen we gewoon picknicken.

Er is in de buurt namelijk een restaurant, maar da's niet een goedkoop ding, dus om nou niet meteen iedereen op kosten te jagen...
Aangezien ik dichtbij woon, zou ik bv makkelijk de koffie en thee mee kunnen nemen.

We rekenen maar op mooi weer.
Als in de week voorafgaand zou blijken dat het weer slecht kan gaan worden, kunnen we uitwijken naar bijvoorbeeld stad Groningen. Genoeg plek om te schuilen mocht dat nodig zijn.
Laten we uitgaan van mooi weer, en later kijken of uitwijken nodig is. n:)