Nou, ik ben effe geweest en op zich deden ze 't wel leuk, maar niet echt geschikt om mooie foto's te maken......dat viel in ieder geval niet mee.
Het Wilhelminaplein is omgeven door huizen en horeca en daar hadden ze een stuk afgezet met dranghekken en daarbinnen lieten ze de vogels vliegen.
De vogels vlogen allemaal vrij laag en rondom de dranghekken stond 't vol met publiek, dus erg moeilijk om op de vogel scherp te stellen en dan had je nog altijd publiek op de achtergrond en de huizen.
Ik ben geweest om 16:30 uur en de show duurde 3 kwartier, waarin ze 5 verschillende vogels lieten vliegen.....een Uil[weet niet meer welke Uil, maar heb wel wat foto's en zal vragen of Rob 't weet], een Woestijnhavik, een Raaf, een Witkopgier en een Amerikaanse Zeearend.
Wel hele leuke vogels gezien dus en die gier vloog nog zo ongeveer door m'n haar heen en dat was een hele flinke jongen van 5 kg.[Amerikaanse Zeearend weegt 4 kg. vertelden ze].
Was dus best wel leuk en zal kijken of er nog wat tussen zit dat ik ter beoordeling kan plaatsen en anders misschien in Ratjetoe.