Bedankt voor je snelle antwoord, Henry!
Foto is hoegenaamd niet opgelicht, alleen de donkere delen aan de schaduwkant een heel klein beetje met schaduw/hooglichten en de ogen een heel klein beetje.
De meeste ruis is inderdaad in de lichte delen te zien, maar ook in de ogen is 't vrij duidelijk te zien vind ik.
Ik heb deze ook al een klein beetje ontruist, in het niet ontruiste exemplaar is 't iets duidelijker te zien.
Lees weleens dat ruis op een afdruk zo goed als niet meer zichtbaar is, dus dan zou ik inderdaad beter voor het scherpere RAW-bestand kunnen gaan, maar omdat ik helemaal geen ervaring ermee heb toch voor de zekerheid hier maar even vragen.
Jij ook bedankt Gert!
Ik weet dat je bij een grote foto niet er bovenop moet gaan staan.
1 van de foto's willen we ook laten afdrukken op een formaat van 1,20 x 90 cm, dat is een foto waar m'n dochters op staan.
Ik had een bedrijf gevonden dat in Utrecht zit en die hebben op dit moment een aantal aanbiedingen, precies in de formaten die wij willen.
Kan via de site bestanden aanleveren van 15MB en mocht je een groter bestand hebben kun je dat ook via WeTranser naar ze toesturen.
Maar wat is jouw ervaring met ruis op een grote afdruk?
Eddy ook bedankt!
Inderdaad de hele week al stressen, vooral als je ene dochter het telkens net weer wat anders wil.
Dus volgens jou is die ruis inderdaad bijna niet te zien op een grote afdruk en op canvas zie je er nog minder van?
Wil elke keer wat posten en zie dat er dan weer iemand heeft gereageerd.....nu snel op de 'bevestig knop' drukken.