Vin1 schreef:
Zo maar een vraagje hoor? Je hebt toch een hele serie foto's gehad van de fotograaf.
Zaten daar dan niet ook veel goede bij? Of waren er van de momenten die je laat zien, geen andere foto's gemaakt?
Bij deze foto's die je laat zien heeft hij volgens mij last gehad van het vochtige weer.
Waarschijnlijk in de regen staan fotograferen?
Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik begrijp je vraag goed, je moet het zo zien: Dit zijn de foto's van de fotograaf.... De foto's die ik hier geplaatst heb zijn echt de slechtste foto's, van elke foto die hier geplaatst is zijn meerdere foto's gemaakt, maar ook allemaal verziekt. Ik begrijp je gedachte over het weer, maar het was droog, geen felle zon, dus echt mooi licht om foto's te maken.
Zelf heb ik gedacht dat het aan de lens kon liggen die misschien vies was, maar dat is ook niet zo, want er zitten wel mooie foto's tussen (een enkeling dan) Bijzonder droevig vind ik zelf, en ben dus ook dolgelukkig met het zien van deze resultaten.
Mijn gedachte is dat door de lichtval in de camera alles verziekt is, lichtval, houding camera, sluitertijdenz enz... dat allemaal bij elkaar =
Maargoed, de resultaten zijn nu eenmaal zo, en nogmaals ben ik nu na het zien van al deze bewerkingen een stuk gelukkiger!