Bedankt voor jullie reacties en kritische blik
Ben al een poosje aan het spelen met dit gebeuren en er al het een en ander aan veranderd.
Mijn bedoeling is een strakke opzet zonder al te veel poespas, knopjes, icoontjes e.d.
Daarnaast wilde ik eens kijken of ik het wel leuk vind om een site te "beheren" Er gaat tijd in zitten en weet niet zeker of ik consequent er mee bezig kan zijn. Vandaar ook dat ik de bekendbaarheid via het web of Google nog niet als prioriteit heb.
De grijze kleurstelling moet de site een strakke en neutrale uitstraling geven. De klein uitgevoerde "mappen" moeten dit nog wat benadrukken en geven plaats aan wat tekts en gedachte.
Ik wil een site waar je "doorheen bladert" in een chronologische volgorde: dus een aansprekend voorblad die uitnodigd om verder te kijken. Daarna een introductie met een soort van verantwoording en verwijzing naar de galleries en contact, niets meer.
Vind niet dat de linkicoon al op het voorblad moet staan en goed past bij het contactformulier, als hekkesluiter.
Struikelblok en twijfelpunt was bij mij de Galleries: moest zelf ook wennen aan het aanklikken van de links naar de betreffende map en het gaat wel erg snel. Denk dat ik dat nog anders ga doen.
Voor wat betreft de belettering heb ik 1 letterstijl gebruikt, Noir et Blanc.....