Voor iemand die zulke professionele foto's maakt, vind ik de site toch nog wat knullig overkomen.
Op de home-page vind ik de slide-show te snel, het grijze kader niet mooi en de letters van het menu veel te groot. Ik hou ook helemaal niet van dat comic sans lettertje (en die underline vind ik ook niet zo mooi).
Dit zal allemaal heel persoonlijk zijn, maar ik weet niet, in mijn ogen ziet het er meer uit als de site van een 14-jarige (sorry Bas, ik bedoel jou niet

) dan als die van een professioneel fotograaf.
De Engelse tekst op de pagina 'introduction' lijkt me nogal te rammelen.
"he advanced with knowledge" ???
"he oftenly visited", moet zijn 'often' (maar ik ben het met Frans eens dat het überhaupt een beetje een vreemde opmerking is.
"in the coming years after that he also travelled to...", lijkt me ook niet helemaal correct, misschien beter zoiets: "in the following years he travelled to..." of: "in later years he travelled to..."
Maar goed, mijn Engels is ook niet erg geweldig.
Alle mensen zijn anders, zo vind ik de ik-vorm voor zo'n verhaaltje plezieriger dan het gebruik van de derde persoon. Om over jezelf als 'hij' te praten, vind ik dan weer raar overkomen.
Je portfolio is natuurlijk prachtig maar op de laptop waarop ik nu kijk, zijn de meeste foto's net wat te groot in de hoogte. Het zou misschien beter zijn als bij schermen met een lagere resolutie, de foto's automatisch tot beeldvullend zouden worden verkleind.
Maar het allerbelangrijkste van je site ziet er geweldig uit en dat zijn je foto's