Hallo allen,
Ik weet niet of dit onderwerp hier op zijn plaats is maar kon geen juiste plek vinden....
Iets meer als een jaar geleden ben ik out of de blue mijn eigen website gaan bouwen in html.
Zonder enige kennis van zaken heb ik mijn huidige site in elkaar gezet. Inmiddels een jaar verder was ik toe aan iets nieuws....
Iets waar foto's prominenter op mijn website naar voren komen, waar foto's snel en makkelijk te bekijken zijn zonder al te veel gedoe er om heen. Tevens moest de nieuwe site een rustige/ eenvoudige maar toch profi uitstraling hebben.
Ik weet dat er veel plug and play pakketten zijn welke wellicht op een eenvoudigere wijze een meer profi site op hoesten..... maar dat vind ik natuurlijk weer te makkelijk

.
Wederom aan de slag gegaan met het schrijven van html. Inmiddels is de site voor het grootste deel af. De portfoliofoto's en uiteindelijke teksten ontbreken er nog aan. (wel wat demo's ingevuld).
Voordat ik de site ga vullen zou ik graag willen weten wat jullie er van vinden! En welke eventuele aanbeveling jullie nog hebben. Op de contact pagina na zijn alle pagina's html/css gevalideerd.. (zit nog een bug in het verzendformulier, maar werkt wel).
De site kunnen jullie vinden onder de volgende url:
http://www.koppenhagenfotografie.nl/testZonder test is mijn huidige site.... voor het vergelijk.
Alvast bedankt voor jullie reacties!