Het is 26 apr 2024 04:15

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Auteur Eindelijk mijn website af.....
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012 01:27 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2114
Woonplaats: Nieuw Vennep
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Na lange tijd eindelijk mijn website vernieuwd.
www.spontanefotos.nl of www.vincentvanrijnfotografie.nl

(Het lastig te lezen lettertype wordt nog aangepast)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012 07:05 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 52646
Woonplaats: Almere
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ziet er strak uit ;)


Eerlijk gezegd komen er bij mij dus geen foto's op het scherm :(


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012 07:58 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2114
Woonplaats: Nieuw Vennep
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Dat is gek? Heeft verder iemand anders hier ook last van?


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 08 maart 2012 09:41 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 40274
Woonplaats: Helmond
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
het is niet de bedoeling om dit zo te plaatsen, we hebben een topic Linkruil dus moet er ook je link naar Photodrome in staan ;)

ik zal dit verplaatsen naar linkruil en wacht even af tot je de link er bij hebt geplaatst ;) anders moet ik hem sluiten :blush


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 13:22 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 57
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ten eerste, mooie duidelijke site. En na wat verder kijken, wat een mooie trouwfoto´s staan er bij recensies zeg :).

Ten tweede heb ik wel een paar eerste gedachtes voor je, mocht je er wat aan hebben :)
- Ik vind de kleur zwart niet helemaal bij de slogan 'spontane' foto's passen :)
- Het logo bovenaan is niet in de juiste verhouding, is een beetje uitgerekt
- Ik zou de bedrijfsgegevens samen voegen met biografie
- En recensies misschien in een dropdown bij contact, dat maakt het rode menu wat korter-overzichterlijker. Misschien kan dat lettertype dan iets kleiner edit; GROTER!.
- Fotofeestjes is nieuw staat er, maar staat niet onder de knop nieuws.


Laatst bijgewerkt door cindyv op 09 maart 2012 13:43, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 13:30 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3047
Woonplaats: Laarbeek
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ik kan het rood moeilijk onderscheiden en moet echt turen voor de kleine sierlijke rode letters.. Misschien geef ik het dan op, want ik word moe in me ogen..
Toen ik na wat getuur de portfolio's had ontdekt, zie ik bij kinderfotografie en trouwerijen toch wel een leuk aantal foto's..

Geen tips verder... :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 14:53 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1834
Woonplaats: Drunen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ziet er netjes uit vincent, alleen zou ik idd de headder even aanpassen, deze komt idd wat "uitgerekt over".

Prijzen zijn ook netjes,.. Maar die bruiloften :shock Ik ben geen trouwfotograaf, maar daar kun je toch noppes meer aan verdienen ??
Die budget,...
5 uur schieten op de dag zelf, incl zeg 30 min heen rijden, 30 minuten voorbereiden en 30 minuten terug rijden, dan het selecteren en bewerken á minimaal 3 tot 4 uur totaal,..
is 10,5 uur ! 299,- minus 19% BTW á 56,21 = 242,79 : 10,5 uur =grofweg 23 euro per uur, en dan heb ik er nog geen inkomstenbelasting afgehaald,.. á 32,5 - 42,5%

Óf zit ik verkeerd te kijken :blush


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 15:05 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2114
Woonplaats: Nieuw Vennep
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Martinvh schreef:
Ziet er netjes uit vincent, alleen zou ik idd de headder even aanpassen, deze komt idd wat "uitgerekt over".

Prijzen zijn ook netjes,.. Maar die bruiloften :shock Ik ben geen trouwfotograaf, maar daar kun je toch noppes meer aan verdienen ??
Die budget,...
5 uur schieten op de dag zelf, incl zeg 30 min heen rijden, 30 minuten voorbereiden en 30 minuten terug rijden, dan het selecteren en bewerken á minimaal 3 tot 4 uur totaal,..
is 10,5 uur ! 299,- minus 19% BTW á 56,21 = 242,79 : 10,5 uur =grofweg 23 euro per uur, en dan heb ik er nog geen inkomstenbelasting afgehaald,.. á 42,5%

Óf zit ik verkeerd te kijken :blush


Hoi Martin,

Bedankt voor je reactie. Bedoel je met de header het menu overzicht? (Daar werk ik nu aan om dit duidelijker te maken)

Wat de prijs betreft.....de budget reportage is inderdaad goedkoop. Het addertje is alleen dat je een CD krijg met 100 foto's....scheelt dus mij weer tijd aan bewerken....

De laatste jaren heb ik het betaalde werk, en dus vooral de bruiloften en de oude website gelaten voor wat het is en geen tijd meer in gestoken waardoor ik vorig jaar eigenlijk bijna geen werk meer had.
In 2008 had ik bijv. nog 45 bruiloften en in 2011 nog maar 5.
Oorzaken, toenemende concurrentie en verouderde website (5 jaar lang nooit aangepast) wat niet meer professioneel over kwam.

Ik had er altijd een fulltime baan bij, maar onlangs ben ik ineens werkloos geworden na 18 jaar werken. Vandaar dat ik dit zie als een kans om de boel de business weer uit het stof te trekken.....
Eerste stap hiervoor is een representatieve website (hoop ik...)

Ik heb nu geen inkomsten, dus wil zo veel mogelijk binnen harken.....299,- euro is inderdaad geen vetpot. Maar als ik daarmee ook een ander slag mensen mee binnen kan halen, dan komt er in elk geval weer geld binnen en gaat het weer lopen. Gaan de zaken dan weer naar wens, dan kan ik ook weer gaan stijgen....

Dat is een beetje de visie achter de budget bruiloft.....(of dat een juiste is, weet ik niet, maar zo was mijn plan)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 15:23 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1834
Woonplaats: Drunen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ja,.. die concurentie is idd moordend in die branche lijkt me,..
Vele die het zwart erbij doen, en prijzen vragen waar ja amper je camera voor vast kunt pakken of zelfs gratis :shock

Je moet echt met iets aparts, en van hoge qualiteit komen om nog fatsoenlijk bedrag te kunnen vragen.

Gelukkig (van wat ik om mij heen hoor) Beginnen mensen steeds meer te beseffen dat , zeker in deze brache goedkoop vaak echt duurkoop wordt,.. en dat is wat men echt niet wilt op DE dag, welke ook niet meer over gedaan kan worden.
Ik krijg zelf niet veel aanvragen hiervoor gezien dit niet mijn cup of tea is, maar de aanvragen die ik krijg (zo'n 1 per maand ofzo) stuur ik altijd door naar een oud klasgenootje vd FV.
Van haar hoor ik dan ook dat de markt toch weer een beetje in een opmars is voor de trouwfotografen.
Er schijnt echt een periode geweest te zijn waarin men massaal "de kennis" liet fotograferen voor een habbekrats,.. maar achteraf natuurlijk spijt als haar op 't hoofd :D

Ik snap je insteek volledig hoor, maar wellicht dat ikzelf voor de Budget alleen de plechtigheid/kerk en de locatie shoot zou kiezen,.. dit scheelt in tijd en geeft je een hoger rendement. + wellicht kun je dan de gehele reportage incl selecteren en bewerken afronden op 1 dag,.. Wat ook weer erg veel voordeel met zich mee neemt.

Als je geen werk ernaast hebt zul je wel gewon gunstig qua inkomstenbelasting vallen 32,5% grootendeels, maar denk wel (als je full-time eigen baas wordt) aan je arbeidsongeschiktheidsverzekering. Ik geloof dat FNV nu redelijke aanbiedingen heeft met een basispakket tot 20.000,.. echter het fijne weet ik van deze niet,.. kan dus zijn dat je dan met 8 wachtweken zit oid.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 15:24 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2114
Woonplaats: Nieuw Vennep
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Tony schreef:
het is niet de bedoeling om dit zo te plaatsen, we hebben een topic Linkruil dus moet er ook je link naar Photodrome in staan ;)

ik zal dit verplaatsen naar linkruil en wacht even af tot je de link er bij hebt geplaatst ;) anders moet ik hem sluiten :blush


Het linkje staat nu onderaan bij Vrijwerk ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 15:35 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2114
Woonplaats: Nieuw Vennep
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
cindyv schreef:
Ten eerste, mooie duidelijke site. En na wat verder kijken, wat een mooie trouwfoto´s staan er bij recensies zeg :)..


Bedankt voor het complimenten, van de foto's moet ik het uit eindelijk hebben natuurlijk....

cindyv schreef:
Ten tweede heb ik wel een paar eerste gedachtes voor je, mocht je er wat aan hebben :)
- Ik vind de kleur zwart niet helemaal bij de slogan 'spontane' foto's passen :)
.

Dat is misschien wel waar ja...de opzet was om de site lekker rustig te houden, vandaar het misschien wat saaie logo....daar zal ik mij eens over buigen.

cindyv schreef:
- Het logo bovenaan is niet in de juiste verhouding, is een beetje uitgerekt.

Daar had Martin het ook al over. Bij mij ziet het er gewoon uit, ook in het software programma. Kun je een printscreen maken en in het topic zetten?

cindyv schreef:
- Ik zou de bedrijfsgegevens samen voegen met biografie.

De menubalk is nu duidelijker te lezen waardoor dit misschien niet meer nodig is.

cindyv schreef:
- En recensies misschien in een dropdown bij contact, dat maakt het rode menu wat korter-overzichterlijker. Misschien kan dat lettertype dan iets kleiner edit; GROTER!.
De menubalk is nu duidelijker te lezen waardoor dit misschien niet meer nodig is.

cindyv schreef:
- Fotofeestjes is nieuw staat er, maar staat niet onder de knop nieuws.


Als het goed is, staat het er nu wel bij.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 15:41 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1834
Woonplaats: Drunen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Fotografie

Vooral de onderste letter Vincent,.. deze komen op mij iig wat "uitgerekt" over


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 15:42 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1834
Woonplaats: Drunen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Of misschien zou het al helpen als je ze enkel recht zet ipv schuin ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 15:44 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2114
Woonplaats: Nieuw Vennep
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
@Martin: Je hebt helemaal gelijk dat er een periode geweest is (misschien nog wel) dat met aan de fotograaf liever niks uit wilde geven....het mocht niks kosten en het liefst zoveel mogelijk foto's...
Hoevaak ik wel niet heb gehoord heb: "Hoeveel foto's krijgen wij dan, want bij de concurrent krijgen we 1000 foto's!" Waarop ik vaak antwoorden: "ik kan wel 2000 foto's leveren, maar het gaat mij om kwaliteit en niet om kwantiteit"....en dan toch kiezen voor de fotograaf die 1000 foto's in een paar uur schiet....
En het mag geen stuiver kosten, terwijl ze aan een trouwauto wel 800 euro betalen, waar je eigenlijk niet veel aan hebt...
ik kan daar ook niet met mijn pet bij, maar je hebt er wel mee te maken helaas.

Ik hoop dat de boel nu weer gaat lopen met de nieuwe site en wat nieuwe reclame.
De website is toch het visitekaartje. En ik ben er zelf wel tevreden mee, dus heb er wel vertrouwen in dat het weer gaat lukken om de zaken weer in de lift te zetten.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 15:48 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2114
Woonplaats: Nieuw Vennep
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Martinvh schreef:
Fotografie

Vooral de onderste letter Vincent,.. deze komen op mij iig wat "uitgerekt" over


Oh,zo komt het bij mij ook over inderdaad. Hahaha
Ik vond het wel mooi, maar jullie wat minder dus.
De gedachte er achter was dat het dan mooi verdeeld was over de pagina (van L naar R)
Maar ik ga ik mij daar toch eens over buigen dan.
Eerst ben ik druk bezig met een geschikte (prijs/kwaliteit) leverancier te vinden voor digitale trouwalbums.

PS: Komt het menu en het lettertype wat nu gebruikt wordt op de site, beter over? (Dat heb ik net aangepast..)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 16:21 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1834
Woonplaats: Drunen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
ja is netjes hoor :up
maar ondaks ik rood opzich wel mooi vind zou ik toch gewoon voor plain wit gaan vincent.
Vooral (met alle respect) oudere mensen gaan hier gegarandeerd moeite mee hebben om te lezen dat rood op zwart ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 16:35 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3047
Woonplaats: Laarbeek
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Martinvh schreef:
ja is netjes hoor :up
maar ondaks ik rood opzich wel mooi vind zou ik toch gewoon voor plain wit gaan vincent.
Vooral (met alle respect) oudere mensen gaan hier gegarandeerd moeite mee hebben om te lezen dat rood op zwart ;)



Oh, ligt dat dáár aan?!!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 16:38 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2114
Woonplaats: Nieuw Vennep
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik zeg niks... :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 16:39 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1834
Woonplaats: Drunen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
whahaha sorry Heidelroosje :blush
ik had nl zelf laatst bij een advertentie welke ik gemaakt had hetzelfde probleem,.. ikzelf kon m goed lezen, maar diegene die ik 'm lieten zien grepen direct naar de brilletjes hahaha,.. ik wist toen genoeg ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eindelijk mijn website af.....
BerichtGeplaatst: 09 maart 2012 16:39 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2114
Woonplaats: Nieuw Vennep
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik zie net dat je pas 42 bent, zo oud is dat nog niet hoor :dk


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed