Heel erg bedankt iedereen!
@fran: Helemaal juist! Ik was dat vergeten
Ik herken wat je zegt hoor. Onze Zapata is één bulldozer qua spier, maar in de zomer durft ook hij wat kilootjes te veel hebben.
Bij Exodo kon je tot een maandje terug z'n ribben zien. Dus écht wel te weinig kilo's. Al een paar jaar niet meer in het werk + de twee dagen durende reis tot in België (niet te onderschatten) hebben er voor gezorgd dat hij wat meer tijd nodig had om in shape te geraken.
Ik vermoed door de combi van pose en uitsnede dat hij er wat zwaarder uitziet, maar dat is hij dus niet. Wel een heel mooi model heeft hij, dus ik ben in volle verwachting hoe hij eruit zal zien na een paar maanden optimale verzorging en training
Wat leuk dat je er binnenkort een merrietje bij hebt!

Ze zijn heerlijk hé, die Lusitano's?
Plan je een veulentje...?
@Frans: De achtergrond is hier inderdaad aanwezig en gewaagd. Ik blijf maar doen en proberen. Ik heb Exodo voor een rode poort gezet. Ik begrijp zeker wat je zegt

Vermoed dat het hier een kwestie van smaak is of je het rode oké vindt of niet. Ik vind het altijd fijn van mijn omgeving gebruik te maken. Niet telkens de bossen of de opening van een staldeur.

Heel erg bedankt, alweer, voor je eerlijke mening. Waardeer ik steeds opnieuw
@Hans: Inderdaad, dat typische Lusitano hoofd. Ik ben er helemaal weg van...