Fotoeos schreef:
Nuelle schreef:
Fotoeos schreef:
Gaaf moment en weer prachtige timing ,prachtfoto.(Doe je zelf ook aan hondenfrisbee met je hond?, of fotografeer je dit alleen?)
Groetjes,
Fotoeos
Ja inderdaad! Doe ik. Maar die van mij springt niet die is vooral rete snel ;-)
Bijzondere hobby vind ik ,je kunt ze beiden wel mooi combineren.Het levert je in ieder geval prachtige foto’s op.Dat is al een kunst op zich vind ik.Maar ik ben van jouw gewend dat je prachtige foto’s maakt.
Mijn collega heeft onlangs een “school” begonnen waarbij ze les geeft in honden frisbee.Doe je ook mee aan wedstrijden.
Met vriendelijke groet ,
Fotoeos
Leuk!! Nee geen wedstrijden. Ik doe het alleen bij ons voor op het veldje. Mijn whippet is nu 8 en vind het nog maar 10 minuten leuk ;-) Haar jachtdrift is zo groot dat wij geen wedstrijden konden doen. Bovendien gooi ik daar zelf niet goed genoeg voor. We hebben het 2 seizoenen gedaan. Wij kregen een apart veld omdat Zoë ging jagen op elke frisbee die er gegooid werd. Niet te doen! 1 keer een wedstrijd gedaan maar ook dat was geen doen. Zodra er op een ander veld ook een frisbee gegooid werd ging ze daar ook achteraan.

Dus, gewoon voor de fun beetje gooien. ;-)
Ik werk samen met de frisbee school in N'gein. Daar heb ik wat modellen voor mijn workshops en deze hond van de foto is van het team van de Floaters in R'dam. Europees kampioens honden.