Bedankt allemaal.
Ik snap wel wat jullie bedoelen Wendy en Henry, maar het blijft natuurlijk een compact camera met nog steeds een kleinere sensor dan de APS-c camera waar ik normaal m'n foto's mee maak.
Ook het aantal mm's is een stuk minder, want omgerekend naar een APS-c sensor is deze foto gemaakt met ongeveer 50mm en normaal gesproken maak ik foto's van dieren altijd met minimaal 200mm.
Dit soort foto's zal ik dan ook met m'n andere camera blijven maken in de toekomst, hoewel af en toe een iets andere foto natuurlijk ook wel leuk is, dus zo af en toe.....
Ik ben nu gewoon de camera een beetje aan het uitproberen en testen en moet er ook nog erg aan wennen.
Ik sta er van versteld wat er mogelijk is met zo'n klein cameraatje, maar dat het in sommige gevallen niet kan tippen aan de A77 is volgens mij vrij logisch.
Ik had hier het diafragma nog een klein stukje verder open kunnen zetten, F/2.8 i.p.v. F/4, maar zoals gezegd ben ik de camera een beetje aan het testen, dus ik denk dat ik die foto's met iets minder scherpte/diepte, gemaakt op F/2.8, ook nog wel zal hebben....moet het nog even uitzoeken.
Vind zelf dat ie hier toch redelijk goed los komt van de achtergrond, omdat de achtergrond niet echt druk is en voor een groot gedeelte uit lucht bestaat, maar zie zelf ook dat de achtergrond iets meer aanwezig blijft dan met de A77 en 200mm.